Visszahívta egyik süteményét az IKEA, mert nem tüntették fel egyértelműen az allergéneket.
Slágertermékét szántja be az IKEA: soha többé nem lesz elérhető
70 év után úgy határozott az IKEA, hogy új fejezetet nyit: bár papír alapú katalógusa fontos szerepet játszott abban, hogy a svéd vállalat lakberendezési termékeivel és megoldásaival elérje és inspirálja az embereket, a vásárlói magatartás és a médiafogyasztási szokások megváltoztak, ezért búcsút vesznek a kiadványtól.
A "katalógus mind a vásárlók, mind a munkatársak számára egy olyan kiadványt jelentett, amely az évek során sok-sok érzelmet, emléket és örömöt hozott. 70 éven keresztül az egyik legegyedibb és legikonikusabb termékünk volt, emberek milliárdjait inspirálva a világ minden táján. Új fejezetet nyitni a kedvenc katalógusunk után, valójában egy természetes folyamat része, hisz a fogyasztói magatartás és a médiafogyasztási szokások megváltoztak. Annak érdekében, hogy elérjük az emberek többségét, és kapcsolatba kerüljünk velük, új eszközökkel juttatjuk el hozzájuk inspiráló lakberendezési megoldásainkat" - mondja Konrad Grüss, az Inter IKEA Systems B.V. ügyvezető igazgatója.
Az otthoni élet soha ezidáig nem volt ilyen fontos. Az elmúlt években a lakberendezési vállalat új lehetőségeket és megoldásokat vizsgált és a vásárlóktól, az áruházakból begyűjtött tapasztalatok, vélemények halmazából kiderült, hogy az emberek a már bevált és izgalmas új eszközök segítségével ma már inkább az otthonuk kényelmében álmodoznak és tervezik meg otthonaikat. Bár búcsúzniuk kell a papír alapú katalógustól, ez egyben egy új fejezet kezdete is:
- mondta el Szauter Zsolt, az IKEA Magyarország marketingvezetője, aki abban is bízik, hogy a cég így a jövőben még jobb, fenntarthatóbb és relevánsabb módokon nyújthat inspirációkat vásárlói számára napról napra, erős digitális médiafókusszal segítve őket szebb otthoni hétköznapjaik megteremtésében.
A katalógus megszüntetésére vonatkozó döntés annak az aktuális átalakulási folyamatnak a része, amellyel a lakberendezési áruházlánc egyre nagyobb mértékben digitalizálódik és válik elérhetőbbé. Az átalakulás már folyamatban van. A tavalyi év során a svéd vállalat kiskereskedelmi forgalma 45%-kal nőtt globális szinten, a weboldal látogatottsága megközelítette a 4 milliárdot, ezzel egyidejűleg a cég fejlesztette digitális szolgáltatásait, és új applikációkat indított.
Ne maradj le a 10 millió forintos támogatásról!
Egyre több család igényli a babaváró hitelt. A termék népszerűsége nem véletlen, a feltételek teljesítése esetén ugyanis nem kell visszafizetni az akár 10 milliós támogatást. Külön ki kell emelni, hogy a babaváró program 2021 keretében felvett személyi hitel szabad felhasználású, azaz bármire elkölthető. Fontos tudni ugyanakkor, hogy a babaváró hitelhez minden bank más feltételeket szab: például más az elvárt minimális jövedelem és a jövedelem terhelhetősége. A megújult Pénzcentrum babaváró hitel kalkulátor az aktuális banki feltételek alapján pontosan megmondja, melyik banknál milyen feltételekkel kaphatsz kamatmentes hitelt. Kalkulátorunkban egy kattintással megtudhatod, hogy a jövedelmed alapján mely bankoknál érhető el számodra a babaváró hitel. Ne maradj le a támogatásról, még akkor sem, ha nem tervezel gyereket, mert ügyesen befektetve még így is megérheti igényelni a babaváró hitelt. (x)
A katalógus 70 évre visszatekintő múltja iránti tisztelet jeléül 2021. őszén egy könyvet jelentet meg a vállalat, mely az ígéretek szerint "tele lesz nagyszerű lakberendezési inspirációkkal és ismeretekkel".
HR Revolution 2021


