11 °C Budapest

A legnagyobb titokban újult meg a Shopline mobiloldala (x)

Pénzcentrum
2014. szeptember 12. 16:15

Hosszú fejlesztőmunka és "titkos" tesztidőszak után újult meg a Shopline mobilra optimalizált weboldala. A mobilverzió megtervezése során a Shopline a Möbius Mobile Marketinget hívta segítségül, a tesztelést pedig a Testbirds csapata végezte.

Jól sikerült a Shopline/Bookline új mobilra optimalizált oldalának indulása. A cégcsoport oldalait eddig is többen nézték mobil eszközről, mint a piaci átlag, de az idei látogatói számok alapján elmondhatjuk, hogy előző év hasonló időszakához képest megkétszereződtek a mobil látogatók. A két weboldalon több mint 16 százalék a mobil látogatások aránya, ebből 11 százaléka a vásárlóknak mobiltelefonon, 5 százaléka pedig tableten használja az oldalakat.

A Shopline alapelve, hogy hogy a lehető legtöbb csatornán jelen legyen, és így minél egyszerűbben elérhetővé váljon a vásárlók számára

- emelte ki Deák András, a Libri-Shopline Nyrt. üzletfejlesztési igazgatója.

A Shopline csapatát legjobban az érdekelte, milyen élményt is nyújt a felhasználóknak az új mobilos verzió abban a környezetben, ahová szánták: az okostelefonokon.

A Shopline új mobil felületének tesztelése testhezálló feladat volt a Testbirds csapata számára. Egyszerre volt szükség a különböző mobileszközökön való alapos hibakeresésre, valamint a valódi felhasználóktól származó visszajelzések becsatornázására. A Testbirds által alkalmazott crowdtesting módszer lényege, hogy valódi felhasználókat online formában vonunk be a fejlesztési folyamatba, és az ő visszajelzéseik nyomán javítjuk a felhasználói élményt

- tette hozzá Lichter Tamás, a Testbirds ügyvezető igazgatója.

A Shopline mobiloldalát augusztusban vezettük be, minden kampány, felhasználói tájékoztatást mellőzve, szándékosan megfigyelve, hogy organikusan milyen változásokat tapasztalunk. Bár még korai messzemenő következtetéseket levonni, de a jelek pozitívak. Hogy ne legyenek piaci hatások figyelembe véve, ezért nem egy évet hasonlítottunk össze, hanem augusztus hónapot az előző hónappal hasonlítottuk össze, azzal tehát, amikor még nem volt mobilra optimalizált oldal. A mérések szerint a látogatottság 17 százalékkal nőtt, a mobilos vásárlásokat górcső alá vonva a konverziós arány közel 25 százalékkal megemelkedett. A számokat pozitívnak értékeljük, az eredményhez hozzájárul a megalapozott, precíz előkészítési munka és a mindenre kiterjedő tesztelés

- foglalták össze az eredményket a fejlesztők.

 

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

NAPTÁR
Tovább
2024. április 19. péntek
Emma
16. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
CSOK Plusz - hírek, tudnivalók
A legfontosabb hírek, elemzések, és a részletszabályok a 2024-től elérhető CSOK Plusz-ról.
Most nem