Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Nem csupán a műszaki cikkek, a háztartási eszközök, a papíráruk, a sajátmárkás termékek és a ruhaneműk érkeznek a magyarországi Tesco áruházakba Szlovákián keresztül a jövőben, hanem a jelenleg is zajló átszervezések nyomán idővel az élelmiszertermékek jelentős része is -írja a Magyar Nemzet.
A lap a hipermarketlánc egyik alkalmazottjától úgy tudja, eddig több mint húsz dolgozónak mondtak fel a Tescónál az átszervezésre hivatkozva.
Információik szerint egy ideje több kisebb raktár építésébe kezdett a Tesco Magyarországon, amelyekből a jövőben kizárólag a gyorsan romló árucikkeket szállítják az áruházakba, az iparcikkeken kívül pedig az összes többi élelmiszertermék jelentős részét is a szlovákiai raktárbázisról juttatják majd el az üzletekbe, a kialakult versenyhelyzet pedig több magyar beszállítót is veszélyeztet.
A Tesco megalapozatlannak tartja a híreszteléseket. Mint elmondták, a globális beszerzés nem élelmiszerekre, hanem főleg textíliákra és elektronikai cikkekre vonatkozik. Ennek központja található Szlovákiában, ahol az iparcikkeket raktározzák és osztják el.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


