Pozitív hatással lehet az élelmiszer-kereskedelemre, hogy a húsvét április első hetére esik, ugyanis emiatt jóval a nagybevásárlási időszak előtt megindult az ünnepkörhöz kapcsolódó termékek értékesítése -írja a Napi Gazdaság.
A fogyasztók többsége ugyanis hónap elején kapja a fizetését, vagyis a korábban megszokott húsvéthétvége előtti néhány napban alkalmazott akciókhoz nem lesz elég pénzük a fogyasztóknak, mert addigra még nem kapnak fizetést. Így gyakorlatilag a húsvéti termékek értékesítése egy hónapra húzódik el.
Fodor Attila, a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója a Napinak elmondta, viszonylag korán megindult a húsvétspecifikus termékek forgalomnövekedése, a sonka mellett tojásból is két-háromszoros mennyiséget értékesítenek, ám meglepő hogy a húsvéti csokifigurák és édességek nem nagyon fogynak.
A Tescónál is előbb kezdődött a szezon, a húsvéti termékeket március első napjaiban helyezték ki - mondta a lapnak Iglódi-Csató Judit, a cég kommunikációs igazgatója. Az akciók, illetve az ezt támogató marketingkommunikációs eszközök március második hétvégéjén kerültek ki.

Itt a 2025-ös nagy fűnyíróteszt: ezek a legjobb akkus gépek most a piacon, meglepő nevek a toplistán
Az akkumulátoros fűnyírókra egyre gyakrabban esik a vásárlók választása. Nem túl nagy kertekhez ideális megoldás, ha csendesebb, könnyen manőverezhető típust keresünk.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.


