A Google -kissé szokatlan módon- plakátokon és újságokban kezdte reklámozni a Chrome böngészőt -írja a Világgazdaság.
A társaság ezzel a kampánnyal készül arra a változásra, amelynek nyomán március közepétől az európai Windows-felhasználók az EU versenyhatóságának döntése alapján szabadon választhatják meg, melyik böngészőt használják. Szakértők szerint ezzel újabb front nyílik a böngészőháborúban.
A Microsoft Internet Explorerének globális részesedése 62,2% volt 2010 januárjában, a Mozilla Firefox 24,4%-on állt. A NetMarketShare adatai szerint a Google Chrome januárban már a globális piac 5,2%-át tudhatta magáénak. A Google ezzel a kampánnyal jócskán változtathat a kialakult erőviszonyokon.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Szijjártó Péter az átigazolási időszak legnagyobb fogásáról posztolt
- A fél országot betakarta a zivatarfront – helyzetjelentés
- Kilométereken torlódik az M1-es egy baleset miatt
- Trükkösen oldották meg az orosz gázt csak rubelért problémát
- Virág Barnabás: folytatódik a fokozatos, határozott kamatemelés
- Oda lehet Sebastian Vettel utolsó esélye
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


