A Google -kissé szokatlan módon- plakátokon és újságokban kezdte reklámozni a Chrome böngészőt -írja a Világgazdaság.
A társaság ezzel a kampánnyal készül arra a változásra, amelynek nyomán március közepétől az európai Windows-felhasználók az EU versenyhatóságának döntése alapján szabadon választhatják meg, melyik böngészőt használják. Szakértők szerint ezzel újabb front nyílik a böngészőháborúban.
A Microsoft Internet Explorerének globális részesedése 62,2% volt 2010 januárjában, a Mozilla Firefox 24,4%-on állt. A NetMarketShare adatai szerint a Google Chrome januárban már a globális piac 5,2%-át tudhatta magáénak. A Google ezzel a kampánnyal jócskán változtathat a kialakult erőviszonyokon.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








