Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Egy skót sörfőzde piacra dobta a világ legerősebbnek tartott sörét, 32 százalékos alkoholtartalommal. Egy üveg 30 fontot (9000 forint) kóstál majd.
A BrewDog sörfőzde legújabb terméke a Tactical Nuclear Penguin nevet kapta. Korábban a cég már kijött egy igen erősnek tartott sörrel, amit sokan felelőtlen lépésnek tartottak, hiszen Nagy-Britanniában a fiatalok körében súlyos problémát jelent az alkoholizmus. Később - talán ennek ellentételezésére - elkezdett gyártani egy kifejezetten alacsony alkoholtartalmú sört is, amit Nanny State-nek keresztelt.
A Tactical Nuclear Penguin-nel, melyet csak limitált mennyiségben dobnak piacra, az a céljuk, hogy kiszélesítsék az emberek sörről megfogalmazott elképzeléseit, és egy egészen új szintre emeljék ezt a sokszor nem eléggé megbecsült italt.
A BrewDog igazgatója szerint ezt a sört úgy kell inni, mint egy párlatot, csak igen kicsi mennyiségben, kóstolgatva, ízlelgetve.
A figyelmeztetés, illetve fogyasztási tanácsok ellenére sokan felelőtlennek tartják a céget, hogy olyan sört gyárt, amely alkoholtartalmát tekintve felér egy whiskey-vel. A terméket ráadásul aznap mutatták be, mikor a skót kormány javaslatot tett az alkoholtörvény szigorítására, melyben minimális árat szabnának ki az alkohol tartalmú italokra.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


