Nyilvánosságra hozta az amerikai igazságügyi minisztérium a Jeffrey Epsteinnel kapcsolatos dokumentumok első részét.
Mark Zuckerberg bejelentette, hogy a Meta több százmilliárd dollárt fog költeni hatalmas mesterséges intelligencia adatközpontok építésére az Egyesült Államokban, amelyek közül az első, a Prometheus nevű létesítmény 2026-ban kezdi meg működését.
A Meta alapítója közösségi média bejegyzésében elmondta, hogy a vállalat több, egyenként több gigawatt teljesítményű adatközpont-klasztert épít. Az egyik ilyen klaszter, a Hyperion akár öt gigawattra is bővíthető lesz az elkövetkező években.
Zuckerberg szerint az egyik épülő létesítmény területe közel akkora lesz, mint Manhattan szigete. A Prometheus adatközpontot Ohio államban, New Albany-ban építik fel, míg a Hyperion Louisiana államban kap helyet, és várhatóan 2030-ra lesz teljesen működőképes - tudósított a BBC.
A Meta vezetője hangsúlyozta, hogy a vállalat "több százmilliárd dollárt fog befektetni a szuperintelligencia kiépítésébe", és az adatközpontok "méretükhöz és hatásukhoz méltó neveket" kaptak. A cég célja olyan technológia kifejlesztése, amely felülmúlhatja a legokosabb emberek gondolkodását is.
Karl Freund, a Cambrian AI Research vezető elemzője a BBC-nek nyilatkozva kijelentette: "Zuckerberg egyértelműen pénzzel akarja magát az MI-rangsor élére juttatni", és hozzátette, hogy a Meta által felvett tehetségek "a világ legjobb MI-hardvereihez férhetnek majd hozzá".
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A bejelentést követően a Meta részvényei 1%-kal emelkedtek, és az év eleje óta már több mint 20%-os növekedést mutatnak. A vállalat, amely bevételének nagy részét online hirdetésekből szerzi, 2024-ben több mint 160 milliárd dolláros bevételt termelt.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








