Élesbe fordul a szilveszteri extra nyereményjáték: a december 20-án estétől megvásárolt Ötöslottó szelvények már érvényesek lesznek a Szilveszteri Szuperlottóra.
Elképesztő trend hódít a közösségi médiában: így nyaral most rengeteg fiatal, mi járhat a fejükben?
A közösségi média és az utazás kapcsolatában új trend figyelhető meg: egyre többen inkább zárják ki teljesen ezeket a platformokat utazásaik során, ezzel céljuk, hogy ismerőseiket később szembesítsék csak titkos kiruccanásaikról - írta meg a HuffPost.
Egy új közösségi médiás trend, a „sneaky Euro trip” során az emberek elkerülik a szokásos nyaralási posztolást, és titokban utaznak el valahová. Ez a trend különösen a 21-35 éves korosztály körében népszerű: ilyenkor az utazók csendben maradnak a közösségi médiában, majd váratlanul európai helyszínekről tesznek közzé képeket, miután hazaértek. A „sneaky Euro trip” lényege, hogy az utazás titokban marad az indulásig és sokszor még az utazás ideje alatt is, amivel egyfajta titokzatosságot és izgalmat visz a nyaralásba.
Ez a trend részben a pandémia utáni utazások fellendülésének köszönhető, de sokan azért is választják ezt, mert szeretnének kiszakadni a mindennapokból és a közösségi média nyomásától.
Bár ez a trend számos előnnyel jár, vannak kihívások is, például a család és barátok tájékoztatása az utazásról, valamint a biztonság megőrzése egy új helyen. Az utazók gyakran különös óvatossággal kezelik a helyzetet, és előre megtervezik, hogy mi történik, ha például elvesztik a telefonjukat vagy az útlevelüket. Ennek ellenére sokak számára a közösségi médiától való elszakadás és a személyes élmények megélése óriási előnyt jelent, és hozzájárul a lelki jólléthez.
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








