Az éttermeket 1-től 20-ig terjedő skálán értékelték, ahol a 20 a lehető legjobb eredmény.

Az első októberi héten az RTL három, a TV2 négy estét nyert meg a reklámok szempontjából kiemelt célcsoportban. Élesebb verseny a két csatorna közötti különbségen is.
Ádáz nézettségi harc folyik az RTL és a TV2 között, amelyben az utóbbi hetekben a TV2 kerekedett felül a Telex összesítése szerint. Októberben az RTL bedobta a Nyerő párost, és azzal is átalakult a kép, hogy a The Voice-ból és a TV2-s Sztárban sztár leszek!-ből is érkezett adás szombat és vasárnap este is. Az első ilyen héten egyértelműen az látszott, hogy a párkapcsolati reality felhúzta az RTL-t, hétköznapokon rendre verte a TV2-n futó Séfek séfét.
Az első októberi héten az RTL három, a TV2 négy estét nyert meg a reklámok szempontjából kiemelt célcsoportban. Élesebb verseny a két csatorna közötti különbségen is, ami 3 százalék alá csökkent a korábbi ötről. Tavaly az RTL az esték 63 százalékát nyerte meg főműsoridőben, 2023. október elején épp fordított helyzet, a TV2 vitte eddig az idei esték 66 százalékát.
Jövőre viszont óriási aduász jön az RTL-re, hiszen 2024 őszétől az RTL Magyarország lineáris és digitális felületei közvetítik a futball Bajnokok Ligája (BL) izgalmasabb meccseit. Ugyanakkor azt még nem tudni, hogy a közvetítők között lehet-e a főcsatorna RTL is, ugyanakkor beszédes, hogy szeptemberben a Napoli–Real Madrid-csoportmeccs az M4-en 8,4 százalékos közönségarányt hozott, ami elég combosnak számít.

-
AI és a magyar munkaerőpiac: kit hoz előnybe, és kit sodor partvonalra?
Sólyom Balázst, a Trendency Zrt. adatüzletágának vezetőjét kérdeztük.
-
Most kiderül, hogy mennyire AI-ready a hazai kkv szektor – Töltsd ki a kérdőívet!
A kérdőív kitöltése 5 perc.
-
Készpénz helyett digitális: így fizet ma Magyarország - videó
2024-ben az elektronikus tranzakciók száma pedig meghaladta a 2,5 milliárdot.
-
Új korszakot indít a Lidl (x)
Húsz év alatt a Lidl Magyarországon nemcsak piacvezető élelmiszerlánccá vált, hanem olyan közösségi szereplővé is


