A kormány decemberben 150 újabb kórházban hagyott csecsemőre számít, miközben a jelenség egyre súlyosbodik Magyarországon.
A hét egyik legfontosabb bulvárhíre volt, hogy Berki Krisztián és párja Mazsi 1490 forintos "belépőért" élőben közvetítették gyermekük születését, mostanra az is kiderült, mennyit kereshetett a szokatlan stream-el.
Csütörtök este jelentette be Berki Krisztián, hogy beindult a szülés a feleségénél, Berki Renátánál, azaz Mazsinál. A szülést a korábban bejelentett módon élőben közvetítették, megtekintése pedig nem is volt ingyenes: 1490 Ft-ba került az élmény az érdeklődőknek, akiknek ráadásul hajnalig kellett várnia a baba érkézésére. Berki Krisztián legújabb Instagram-posztja alapján ennek ellenére 195 ezren voltak kíváncsiak az élő közvetítésre.
Az érdeklődés minden előzetes várakozást felülmúlt. A közel 6 órás közvetítés-folyam során több mint 195.000 egyedi látogatója volt az oldalnak A világ több mint 50 országából voltak látogatóink, egészen távoli helyekről is érdeklődéssel követték a közvetítést, de a legtöbb rajongó természetesen hazai volt
- írta közösségi oldalán a celebritás.
A rengeteg néző miatt egyébként a beszámolók szerint időnként be is lassult az adás, túl voltak terhelve a szerverek. Ami azonban érdekesebb, hogyha utánaszámolunk, és valóban 195 ezer látogató fizette ki a sztárpárnak az 1490 forintos "beugrót", az azt jelenti, hogy a közvetítésen majdnem 300 millió forintot kerestek.
Persze lehet, hogy a Berki által most bejelentett szám, csak az oldalt megtekintők száma és közülük nem mindenki fizette ki a belépőt, hiszen a felületen ingyenes tartalmak is elérhetőek a párról. Korábban a szülést közvetítő felület még csak 76 ezer látogatóról írt. Ha csak ennyi nézővel számolunk is és közülük mindenki kifizette a 1490 Ft-ot, Berki Mazsi szülése akkor is 113,2 forintot termelt.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
De természetesen előfordulhat, hogy még ezen látogatók közül sem fizették ki mindannyian a közvetítésért kért belépőt. Ám ha a Berki által még közvetlenül a szülés után említett szerényebb, 32 ezres nézőszámot vesszük figyelembe, még az is azt jelenti, hogy 47,6 millió forint érkezett a Berki család kasszájába.
Címlapkép: Berki Krisztián Facebook-oldala
Rendkívüli! Jön a Szilveszteri Szuperlottó: 7 milliárd forint lesz a főnyeremény, ilyen még nem volt
A Szerencsejáték Zrt. az Ötöslottóra építve különleges nyereményjátékot hirdet meg 2025 végére.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








