Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Több tízezer forintot is legombolhatnak rólunk, ha kifizetjük az átverős csomag díját, pedig vagy semmit, vagy csak értéktelen vacakot kapunk. Olyannak is simán kiküldhetik, aki nem is rendelt semmit.
Teljesen újfajta átverés terjed egyre inkább Magyarországon - ezt írja cikkében a 24.hu. Az új módszernek az a lényege, hogy meg sem rendelt csomagokat küldenek ki az áldozat címére, amit sokszor ki is fizetnek a becsapottak.
A csomag felbontása után szembesülnek csak azzal, hogy a doboz vagy üres, vagy valami filléres, teljesen használhatatlan terméket tartalmaz. Egy, a 24.hu-nak nyilatkozó futár azt mondja, hogy sok esetben már a csomag külalakjából lehet tudni, hogy átverés céljából küldték ki a címre.
A FAN-jelzéssel ellátott csomagok a futárok szerint nagyjából egy-két éve jelentek meg a forgalomban, többnyire 7500, 15 000, 22 000 vagy 30 ezer forintos áron futnak. A helyzetet bonyolítja, hogy sokszor akinek ez érkezik, tényleg rendelt valamit, vagyis azért fizeti ki, mert a régen várt csomagra számít.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








