A kedvezményes hitelprogram hatására eddig főként a használt lakások iránti kereslet nőtt.
Júniusban már az egy évvel ezelőtti aktivitás volt jellemző az ingatlanpiacon a Duna House szerint, a társaság elemzése alapján a piac már május végére stabilizálódott.
Az év második negyedévéről közölték: a piaci tendenciákkal egyezően, erőteljesen jelentkeztek a koronavírus hatásai a csoport fő, lengyel és magyar piacán. Az ingatlanközvetítésből származó jutalékbevétel 33 százalékkal, azon belül a saját üzemeltetésű irodáké 49 százalékkal esett.
A csoport hitelezési tevékenysége ugyanakkor 16 százalékkal bővült a tavalyihoz képest, miközben 18 százalékkal visszaesett az első negyedévhez viszonyítva. Magyarországon a lakóingatlan piac a tavalyi szinteken kezdte az évet, majd jelentősen visszaesett március utolsó két hetében, a hónap utolsó hetében például 67 százalékos csökkenést mértek éves alapon.
A volumenek május végére érték el a tavalyi szinteket. Mindezek eredményeképpen a csoport franchise ingatlanközvetítői hálózata összesen 1,5 milliárd forintos jutalékvolument ért el, 36 százalékkal kisebbet a tavalyi második negyedévéhez képest. A saját irodák volumene 62 százalékkal esett. Közölték azt is, hogy a csoport igazgatósága által tett intézkedéseknek köszönhetően megtakarításokat tudott elérni a társaság a második negyedévi működési költségeknél, nagyobbat, mint azt a járvány előtt tervezték.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








