Hagyományos, egyszerűbb süteményeket vegyünk fel a menübe, amelyek olcsóbban elkészíthetők, de mégis finomak.
Elkészültek a 7,6 milliárd forintos hatvani csokoládégyár tervei, októberben megkezdődik a kivitelezés is, egy évre rá pedig indulhat a gyártás első fázisa - jelentette ki a hétfői Világgazdaságnak nyilatkozva Rania Ghraoui, a Ghraoui Csokoládé Manufaktúra Zrt. kommunikációs igazgatója.
Hozzátette, hogy addig Csepelről látják el leendő üzleteiket, a szigeten már megkezdődött az átmeneti gyártás.
A cégnél 200 éves recept alapján gyártják a csokoládékat és egyéb édességeket, a legszigorúbb titoktartási és biztonsági előírások mellett - mondta el a kommunikációs igazgató, aki azt is elárulta, hogy férjével együtt szír-magyar kettős állampolgárok, és Damaszkusz után Budapest a "második otthonuk". Kijelentette, azért is Magyarországot választották befektetési célpontként, mert itt kedvezőek a pénzügyi és adózási feltételek.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








