Kutatások alapján a férfiak 2025-ben leginkább olyan karácsonyi ajándékot szeretnének, amely hasznos, jó minőségű, rugalmasan felhasználható, és a hétköznapokban valódi értéket ad.
Az őszinteség nagyon fontos egy munkahelyen, de természetesen ez alól is akad azért néhány kivétel. Mutatjuk, melyek azok a mondatok, amiket jobb, ha soha nem mondasz a főnöködnek.
Amikor a főnökünkkel beszélgetünk, akkor fontos, hogy odafigyeljünk mondataink minden apró kis részletére. Ugyanis elég egyetlen apró elszólás és már lehet, hogy búcsút is inthetünk a karrierünknek. Persze vannak nyilvánvaló mondatok, amit soha nem mondanánk a főnökünknek, de akadnak olyan kifejezések, amikkel jobb vigyázni, mert elsőre talán nem is gondolnánk róluk, hogy milyen veszélyesek.
"Tévedsz!"
Az egyik legrosszabb dolog, amit elkövethetünk, ha nyíltan kritizáljuk a főnökünket. Ha úgy érezzük, hogy valamit nem csinált jól, akkor azt szépen és udvariasan próbáljuk meg elmondani neki. Például: "Lehet én tudom rosszul, de nekem az volt a benyomásom, hogy.." Ezzel arra ösztönözzük, hogy ő is utánajárjon az ügynek és leellenőrizze az információit - tanácsolja a Business Insideren Rosalinda Oropeza Randall, etikett szakértő.
"Nem tudom megcsinálni"
A "nem tudom megcsinálni" hozzáállás nagyon sokat elárul rólunk. Mégpedig azt, hogy bizalmatlanok vagyunk, és nem akarunk kockáztatni. De milyen vezetés vágyna egy ilyen munkaerőre?
"Ez nem a munkám része"
A munkaköri leírás nincsen kőbe vésve. Mivel más emberekkel együtt dolgozunk, ezért elvárható, hogy rugalmasak legyünk annyira, hogy néha megkönnyítsük a főnökünk életét és bevállaljunk olyan dolgokat, amiket máskor nem szoktunk csinálni. Ráadásul minél színesebb a munkakörünk, annál több tapasztalatot tudunk szerezni.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
"Nem tudom"
Az természetes, hogy nem tudjuk a választ minden kérdésre, de ilyenkor nem szabad megrántani a vállunk és azt mondani "nem tudom". A legjobb, amit ilyen helyzetben tehetünk, hogy megpróbálunk utánajárni a dolgoknak - lehet, hogy a választ megkeresése nem is olyan ördöngös feladat.
"Megpróbálom"
A legtöbben azt gondolhatják, hogy ez egy jó válasz, hiszen megpróbáljuk megcsinálni azt, amit a főnökünk elvár tőlünk. De egy főnöknek azt hallani, hogy "megpróbálom" nem túl ígéretes, hiszen általában neki is komoly határidőket kell betartania. Képzeljük el, ha mi megkérdeznénk tőle, hogy megkapjuk-e a fizetésünket 5-én, és az lenne rá a válasza, hogy "megpróbálja"elutalni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








