Egyre többen így írják alá a hitelszerződést: már a bank közelébe se kell menniük

2020. július 14. 17:57

Április-májusban erőteljes elmozdulás kezdődött az ügyfél beazonosítások digitalizálódását tekintve. Ebben a két hónapban 100 százalékra ugrott a videós azonosítást használók aránya, ami az év első felében csupán ~30 százalék körül mozgott. A járványhelyzet feloldását követően, júniustól a személyes ügyintézés újra elérhetővé vált. Így némi átrendeződés volt a csatornák között. De még mindig nagyon magas, 82 százalék a videós ügyintézés aránya a személyessel szemben. A hitelszerződés aláírásánál is egyre többen választják a digitális módokat. Míg január-februárban az ügyfelek több, mint 50 százaléka papíralapon írt alá, addig mostanra ez az arány ~30 százalékra esett vissza. A hangaláírást viszont egyre többen választják: a használók aránya ~40-ről ~65 százalékra nőtt.

A koronavírus hatására a napi ügyintézés új, digitális színteret kapott. Nagyságrendileg a lakosság harmada választott a korábbiak helyett más, digitális alapú megoldást: a postai sorban állas helyett online csekkbefizetést, személyes helyett online vagy telefonos ügyfélszolgálatot, applikációkat, ügyfélkaput és internetbankot használt, kevesebb készpénzt vett fel és gyakrabban fizetett bankkártyával. Sőt a járványidőszakban sokan elkezdték használni a videohívás megoldásokat is és a telefonos ügyintézés is ismét reneszánszát élte.

A Cofidis a digitális fejlesztések következő mérföldköve a videós ügyfélszolgálat elindítása volt idén nyáron. Eddig a pénzintézet munkatársai emailben és telefonon álltak az ügyfelek rendelkezésére. A tanácsadók ezen utóbbi csatornán keresztül több, mint 30 ezer telefonhívást fogadtak április és május hónapban, 30 százalékkal többet, mint februárban, a koronavírus előtti időszakban.

Jöl jönne néhány millió forint? Találd meg a neked legmegfelelőbb ajánlatot a Pénzcentrum aklkulátorával!

Július 1-től az ügyfélszolgálatot már videóhíváson keresztül is kereshetik az ügyfelek, ahol új és meglévő hitelekkel, valamint általános témákkal kapcsolatban kaphatnak segítséget. A szolgáltatás jelenleg tesztüzemben fut, a pénzintézet csapata az indítást követően napi 1500 bejövő ügyfélhívással tervez.

Beérett a gyümölcse annak a digitális fókusznak, amit évek óta képviselünk. Így a járványidőszak alatt fizikai ügyfél kontakt nélkül, a digitális csatornák megoldásait kínálva tudtuk folytatni a tevekénységünket. Ezt az utat visszük tovább az újonnan indult videós ügyfélszolgálattal, valamint a jövőbeli újításainkkal is, amelyek mindegyikére digitális ügyfélszolgálati fejlesztésként tekintünk

- mondta el Holló Bence a cég ügyvezető igazgatója.

NEKED AJÁNLJUK
PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2024. április 26. 19:11
A Fidesz EP-listájának vezetője arra hivatkozva utasította vissza a többi párt listavezetőjével való...
Kasza Elliott-tal  |  2024. április 26. 17:34
Na, nincs több Deutsche Bank részvényem. 2018 óta volt, abban az időben aktívan kereskedtem vele, az...
ChikansPlanet  |  2024. április 26. 11:32
Az Amazonas-medence esőerdeje fontos természeti kincsünk, amely gazdag növény- és állatvilággal, kit...
Holdblog  |  2024. április 26. 08:56
HOLD After Hours. Szabó Lászlóval helyre tesszük a szövőlepkéket, a kapitalizmust, a kapitalizmus kr...
Farmról az asztalra: így segítheti ez az üzleti modell a kisgazdaságokat

A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.

Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem