A közösségi médiában mindenki utazik és mindenki boldognak tűnik – de vajon tényleg így van?
Az eperidény májustól júliusig tart Magyarországon. Míg március-április hónapokban főként az görög, spanyol vagy olasz import gyümölcs jelent meg a hipermarketek polcain jóval magasabb áron, addig most már elvileg kapható a hazai földieper is. Végigpásztáztuk az akciós újságokat, hogy megtudjuk mennyiért vásárolhatunk be a gyümölcsből.
A magyar szabadföldi szamóca jellemzően május közepétől kerül ki a standokra, és az üzletekbe, a hajtatott növényházi, fóliás gyümölcs pedig akár már egy hónappal korábban. Két hónappal ezelőtt járt utána a Pénzcentrum, mennyit spórolhatunk, ha kivárjuk az eperszezont, és nem rohanjuk meg rögtön a nagy boltokat. Akkor a Lidl már 1058 forintos kilónkénti áron kínálta a friss gyümölcsöt. A CBA Prímából 1099 forintért rendelhettünk lédig szamócát, míg a Spanyolországból származó Tesco Édes Földieper kilója 1596 forint volt. De vajon mennyit csökkentek azóta az árak?
A Tescóban a földieper 500 grammos csomagja 349 forint, tehát hiperolcsó a márciusi árához képest, kilója csak 698 forint! A származási helyet nem tünteti fel az akciós újság, amelyben nem csak az olcsó epret, hanem akciós málnát, görög dinnyét, sárgadinnyét is találunk, nem is beszélve a húsok és grilltermékek 15-40 százalékos akcióiról.
Nézd meg a Tesco akciós ajánlatait itt!
A Spar újonnan indult webshopja szerint az eper 500 grammos csomagja 499 forint, tehát kilója 998 forintba kerül. Az akciós újságból kiszorul az eper, helyet adva a nektarinnak és sárgabaracknak, illetve a gyereknapi akcióknak.
Kattints a Spar és Interspar üzletek akciós ajánlataiért!
Auchan tálkás földieper fél kilós csomagja 549 forint, tehát kilós ára 1098 forint. A származási országát tekintve Magyarország, Görögország, Olaszország, és Spanyolország is fel van tüntetve. Hogy tényleg ennyire mindegy-e, hogy honnan származik a gyümölcs, arról itt írtunk korábban. Az Auchan áruházak már a befőzési szezonra készülnek: dzsemfixek, befőttesüvegek, és mindenféle kellék szerepel sok egyéb akciójuk mellett az eheti újságjukban.
Lesd meg az Auchan eheti nagy akcióit itt!
Az Aldi hétvégi akciójában 700 helyett 499 forint lesz egy doboz eper! Azonban mivel az aldis kiszerelés csak 400 grammos, itt a legdrágább az eper kilója: 1247,5 forint. A címkéje szerint viszont friss és magyar. Az Aldi sokkal inkább már a nyárra készül az akcióival: kedvező árú jégkrém dömpingre lehet a láncnál számítani!
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Kíváncsi vagy az Aldi akcióira? Kattints!
A Lidl akciós újságában már hetek óta nem szerepel az eper, viszont a málnát továbbra is 36 százalékos kedvezménnyel vehetjük meg. Már a Lidl is a nyárra készül rengeteg akciós grilltermékkel, jégkrémmel és hűsítő sörökkel.
Ezekkel az akciókkal készül a nyárra a Lild!
A CBA és CBA Príma szintén nem az epret, hanem más szezonális zöldségeket-gyümölcsöket akciózott le a héten, és ez a lánc is inkább már a grillszezonra koncentrál. Viszont a Príma webshopban 849 forint az eper kilónkénti ára, tehát még így is olcsóbb, mint más láncok akciós termékei. A származási helyet ez esetben sem tudjuk meg.
Nézd meg a CBA Príma akciós ajánlatait!
Míg márciusban még 4000 forint körül mozgott az eper kilós ára, a legtöbb helyen ma már 1000 forintra visszacsökkent. Várhatóan ez az ár is tovább fog csökkenni, így lassan felkészülhetünk a befőzésre is. Május végéig az előrejelzések szerint úgyis esős, felhős időnk lesz, éppen megfelelő rá, hogy nekiálljunk az eperlekvár befőzésének.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








