A válság, és pénzszűke bizony átírja az emberek szokásait. Egy friss felmérés eredményei szerint a britek körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a csináld magad mozgalmak, sokan fodrász helyett is inkább otthon vágják le hajukat, és már borravalót is csak akkor adnak, ha valóban elégedettek voltak a kiszolgálással.
Egy ár-összehasonlító oldal, a Uswitch.com által készített felmérés szerint a szigetország lakói bizony már nem hordják fenn annyira az orrukat mint korábban, hiszen a közel háromnegyedük ahol lehet, igyekszik alkudozni vásárlás előtt, és csak 12 százalékuk válaszolta az, hogy túlságosan szégyenlős ehhez.
Szintén sokan fordulnak az internethez, kedvezmények után vadászva. Számos üzletben ugyanis időről-időre kedvezményeket kínálnak a vásárlóknak, amiket utalványoknak, angolul voucher-eknek neveznek. Léteznek azonban már olyan oldalak is, melyek az össze ilyen élő kedvezményes ajánlatot összegyűjtik, így nem kell sokáig kutakodni, hogy adott termékre hol adnak épp kedvezményt. A felmérés szerint a britek 53 százaléka rendszeresen használ ajándékkuponokat.
További 9,8 millióan, vagyis a szigetország lakóinak 20 százaléka spórol a fodrász-költségen úgy, hogy saját maga, vagy családtagja vágja a haját, 7,8 millióan pedig a borravalót takarítják meg maguknak, amely átlagosan havi 18 fontot jelent.
A felmérés szerint a malacperselyek is újra előkerültek a sublótból, ha már egyszer minden egyes penny számít, ami 24,9 millió brittel számolva 1 milliárd fontnyi megtakarítást jelent.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Halál az országúton
- Ha allergiás, akkor erre nagyon figyeljen
- Kempf Zoltán egy időre háttérbe szorítja az influenszerkedést, és megcélozza az olimpiát
- Az oroszoknak még több harci robot kell
- Sakkvilágcsúcsot döntött egy nigériai játékos - videó
- Kínai Nagydíj: Verstappené a Red Bull 100. pole pozíciója