A válság, és pénzszűke bizony átírja az emberek szokásait. Egy friss felmérés eredményei szerint a britek körében egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek a csináld magad mozgalmak, sokan fodrász helyett is inkább otthon vágják le hajukat, és már borravalót is csak akkor adnak, ha valóban elégedettek voltak a kiszolgálással.
Egy ár-összehasonlító oldal, a Uswitch.com által készített felmérés szerint a szigetország lakói bizony már nem hordják fenn annyira az orrukat mint korábban, hiszen a közel háromnegyedük ahol lehet, igyekszik alkudozni vásárlás előtt, és csak 12 százalékuk válaszolta az, hogy túlságosan szégyenlős ehhez.
Szintén sokan fordulnak az internethez, kedvezmények után vadászva. Számos üzletben ugyanis időről-időre kedvezményeket kínálnak a vásárlóknak, amiket utalványoknak, angolul voucher-eknek neveznek. Léteznek azonban már olyan oldalak is, melyek az össze ilyen élő kedvezményes ajánlatot összegyűjtik, így nem kell sokáig kutakodni, hogy adott termékre hol adnak épp kedvezményt. A felmérés szerint a britek 53 százaléka rendszeresen használ ajándékkuponokat.
További 9,8 millióan, vagyis a szigetország lakóinak 20 százaléka spórol a fodrász-költségen úgy, hogy saját maga, vagy családtagja vágja a haját, 7,8 millióan pedig a borravalót takarítják meg maguknak, amely átlagosan havi 18 fontot jelent.
A felmérés szerint a malacperselyek is újra előkerültek a sublótból, ha már egyszer minden egyes penny számít, ami 24,9 millió brittel számolva 1 milliárd fontnyi megtakarítást jelent.

Tömegek adatait lopták el erről az appról: aki így utalt pénzt, annak a TB-száma is veszélyben lehet
A bank levélben értesítette az érintett ügyfeleket, és két év ingyenes személyazonosság-lopás elleni védelmi szolgáltatást ajánlott fel.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Még idén elérheti a százmilliárdos álomhatárt ez a magyar étrend-kiegészítő gyártó
Lévai Bálintot, a BioTechUSA vezérigazgatóját és társtulajdonosát kérdeztük.
-
Kiváló minőség a tányérodon – KMÉ-védjegyes termékek a Mecsek Baromfi Kft.-től (x)
A Mecsek Baromfi Kft. friss csirkehúsai elnyerték a KMÉ-védjegyet, amely biztosítja a vásárlók számára a valóban kiemelkedő minőséget.
-
A magyar befektetők fele nagy lehetőséget szalaszt el (x)
Egyre nagyobb az érdeklődés a TBSZ iránt, a befektetők többsége viszont még mindig nem használja ki ennek az adóhatékony befektetési módnak az előnyeit.
Green Transition & ESG 2025
AI in Business 2025
Biztosítás 2025


