A jövőre harminc éves CIB Bank Békéscsabán nyitotta meg a 150. fiókját.
A CIB 1992-ben hozta létre fiókhálózatának első egységét Győrött. Tizenkét év elteltével, 2004-ben Budapesten a X. kerületben nyitotta meg az 50., három évvel később pedig Vecsésen a 100. fiókját. Ezt követően, nem egészen másfél év elteltével a napokban került sor a 150. CIB-fiók megnyitására, aminek eredményeként Békés megyében - az eddigi két békéscsabai, az orosházi és a gyulai fiók mellett - már öt helyen érhetők el a bank szolgáltatásai.
A 150 fiók közül 65 Budapesten, 85 pedig vidéken áll az ügyfelek rendelkezésére.
A CIB, értékesítési hálózata révén — amely a bankfiókokon túl 45 képviseleti irodát is magában foglal — országos lefedettséget biztosít, ami egyik fontos tényezője a növekvő számú ügyfelek magas színvonalú, helyi kiszolgálásának.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








