Az ATP új hőségriadó-szabályt vezet be 2026-tól: ez 10 perces hűtési szünetet biztosít a három nyert játszmás mérkőzéseken, extrém időjárási körülmények esetén.
Ötvenöt éves korában meghalt Bényi Ildikó műsorvezető, aki közel harminc éven át vezette az MTVA népszerű kívánságműsorát, az Önök kértéket. A hírt a család tudatta az MTI-vel.
Blikk értesülései szerint Bényi Ildikó az elmúlt hetekben már nem volt látható a műsorban, helyét Radványi Dorottya vette át. Információik szerint Bényi súlyos betegséggel küzdött, emiatt adta át a helyét a műsorban. A tévés utoljára január végén posztolt magáról fotót a közösségi oldalán, februárban pedig egy videót tett közzé a születésnapja alkalmából, ahol a kollégái köszöntötték fel.
Bényi Ildikó a Wikipedia szócikke szerint Szikszón született 1970-ben, és Hernádvécsén élt 18 éves koráig, majd az encsi Váci Mihály Gimnáziumban érettségizett. Először az Eötvös Loránd Tudományegyetem magyar–orosz szakán, majd a Miskolci Egyetem Bölcsészettudományi Karán magyar nyelv és irodalom szakán szerzett diplomát.
Elvégezte a Magyar Rádió bemondói-műsorvezetői, és Magyar Televízió műsorvezetői-riporteri tanfolyamát is. Több éven keresztül tanított az ELTE Tanárképző Főiskolai Karon Magyar Nyelvtudományi Tanszékén helyesírást, beszédművelést, nyelvhelyességet, retorikát. Ezzel párhuzamosan 1993 óta dolgozott a Magyar Televíziónál mint bemondó, majd mint műsorvezető.
Az Önök kérték című népszerű kívánságműsornak 1997 óta volt a műsorvezetője. Emellett 1993 és 1995 között a Szülőföldünk című műsort vezette a Magyar Rádióban. Az Önök kérték mellett több más műsorban is közreműködött, 1993 és 1995 között a Szülőföldünk című műsort vezette a Magyar Rádióban, de háziasszonya volt öt és fél éven át a mai SzerencseSzombat elődjének számító Lottóshow-nak is. A munkáját több díjjal is elismerték, 2021-ben vehette át a szép és helyes magyar nyelvhasználatért járó elismerést, a Wacha Imre-díjat.
Bényi 2006 óta a Magyar Vöröskereszt humanitárius jószolgálati követe volt, munkásságát 2009-ben Vöröskeresztes Tevékenységért Arany fokozatú kitüntetéssel ismerték el. 2009-től rendszeresen, évente kétszer szervezte a közmédia véradó napjait, amelynek köszönhetően a vállalat 2015-ben a Véradóbarát Munkahely címet is elnyerte.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Bényi Ildikót a közmédia saját halottjának tekinti.
Címlapkép forrása: MTI/Szigetváry Zsolt
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








