Korábban indult az idei influenzaszezon, új vírusváltozat is megjelent - erről ír hosszabban Kemenesi Gábor, virológus.
Újabb hírek érkeztek a Vatikánból: Ferenc pápa állapota továbbra stabil, így van most a Szentatya
Ferenc pápa klinikai állapota továbbra is stabil, az utóbbi napokhoz hasonlóan - közölte a Szentszék az orvosoktól kapott információk alapján csütörtök este. Bejelentették, hogy a klinikai kórkép stabilitása következtében a következő orvosi jelentést szombaton bocsátják ki. Február 14. óta minden este közleményben foglalták össze a pápa állapotának alakulását, amit mostantól ritkábbá tesznek.
Az orvosok tudatták, hogy az egyházfőnek hétfő óta nem volt légzési elégtelensége. Javulást hozott számára a légzési fizioterápia, valamint mozgásgyakorlatok végzése. A vérkép paraméterei is stabilak maradtak. A pápa továbbra is láztalan.
Az orvosok továbbra sem bocsátkoznak találgatásokba a pápa egészségi állapotának alakulásáról. Ferenc pápa csütörtökön munkával és imával töltötte a napot - olvasható a közleményben. Csütörtök este a Ferenc pápa felépüléséért a Szent Péter téren mondott rózsafüzérimát Ángel Fernández Artime bíboros.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








