Donald Trump kifejtette, jelenleg azon dolgoznak, hogy a háború lezárását illetően "egy lapra hozzák" az ukrán és az orosz elnököt.
A kínai Pop Mart játékgyártó cég rekordnyereséget vár az év első felére a Labubu babák globális sikere miatt, közölte a BBC.
A pekingi székhelyű vállalat közlése szerint az idei első féléves profitja várhatóan legalább 350%-kal nő, miközben bevételei több mint háromszorosára emelkednek. A több mint 40 milliárd dolláros tőzsdei értékkel rendelkező cég szerint a nyereségességet a márka növekvő nemzetközi elismertsége és a költségek hatékony kontrollja is segítette.
A gyűjtők körében óriási népszerűségnek örvendenek a virálissá vált Labubu babák – a hegyes fogsorral rendelkező, manószerű lények –, amelyek világszerte elkapkodtak a boltok polcairól.
A Pop Mart elsősorban a "zsákbamacska" értékesítésről ismert, ahol a vásárló csak a csomag kinyitása után látja, melyik figurát kapta. Ez a marketingstratégia kritikát is kapott, mivel szerencsejátékhoz hasonló viselkedést és kényszeres vásárlást ösztönözhet.
A 2019-ben bevezetett Labubu babák segítségével a cég jelentős kiskereskedelmi szereplővé vált, több mint 2000 automatát és üzletet működtet világszerte. A Pop Mart 2020-ban lépett a hongkongi tőzsdére, részvényeinek értéke az elmúlt évben közel 600%-kal emelkedett.
A Kínán kívüli értékesítés 2024-ben már a teljes bevétel közel 40%-át adja. Számos bolt világszerte kénytelen volt felfüggeszteni a Labubu babák értékesítését a hatalmas kereslet miatt.
A Labubu különösen az Egyesült Államokban lett népszerű, köszönhetően olyan hírességek támogatásának, mint Kim Kardashian és Lisa, a Blackpink K-pop együttes tagja. A Pop Mart olyan nagy márkákkal kötött együttműködései, mint a Coca-Cola és a One Piece manga franchise, szintén növelték a Labubu globális ismertségét.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Júniusban a Labubu eladások 5000%-kal nőttek az Egyesült Államokban az előző év azonos időszakához képest
az M Science részvénykutató cég becslései szerint. "Nem láttam ehhez hasonlót más játékgyártóktól" – nyilatkozta Vinci Zhang, az M Science vezető elemzője a BBC-nek. Hozzátette, hogy a vállalatnak hatalmas potenciálja van az amerikai piacon, ahol jelenleg mintegy 40 üzletet működtet, szemben a kínai 400-zal.
A vásárlási láz virágzó másodlagos piacot teremtett, ahol az eredetileg körülbelül 10 dollárért árult babák akár több száz dollárért is gazdát cserélhetnek. Júniusban egy emberméretű Labubu babát 150 000 dollárért árvereztek el Pekingben.
A Labubu népszerűsége a hamisítványok elterjedését is eredményezte, amelyeket gyakran Lafufu babáknak neveznek. A kínai hatóságok júniusban több mint 46 000 hamis Labubu játékot foglaltak le a babák növekvő feketepiaca elleni fellépés során.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








