Lindsey Vonn 41 évesen történelmet írt, amikor a San Moritz-i világkupa-futamon győzött, ezzel ő lett minden idők legidősebb világkupa-győztese.
Bajban a Meki: egyre többen fordítanak hátat a gyorséttermeknek, komoly akciókat hozhat a visszaesés
Az infláció hatása már a McDonald's-nál is érezhető, és az amerikai fogyasztók egyre inkább máshol keresik a pénztárcabarát gyorséttermi ételeket. Az Egyesült Államokban legalább egy éve nyitva tartó üzleteiknek forgalma 0,7%-kal csökkent az elmúlt negyedévben az előző év azonos időszakához képest.
A McDonald's hétfőn jelentette be, hogy az Egyesült Államokban legalább egy éve nyitva tartó üzleteinek forgalma 0,7%-kal csökkent az elmúlt negyedévben az előző év azonos időszakához képest. Ennek oka, hogy kevesebb vásárló látogatott el a gyorséttermekbe. A McDonald's nincs egyedül ezzel a problémával: a Starbucks, a Burger King, a Wendy's és más versenytársak is hasonlóan alacsonyabb eladásokról számoltak be, mivel a fogyasztók visszafogják kiadásaikat - írja a CNN.
Az elmúlt negyedévben több tényező is hátráltatta a McDonald's-t. Egy évvel ezelőtt ugyanezen időszakban 10,3%-os forgalomnövekedést értek el, főként egy népszerű shake-nek köszönhetően. Ez egy lila színű ital volt Grimace "születésnapjának" tiszteletére, amely TikTok szenzációvá vált.
Chris Kempczinski vezérigazgató szerint különösen az alacsony jövedelmű háztartások körében nőtt meg az elégedetlenség, a tavalyi év elejétől kezdve érzékelik a problémát. Ennek kezelésére decemberben bemutatták stratégiai tervük bővítését, amelynek középpontjában az értékalapú étkezési tervek állnak. Ezek közé tartozik például az 5 dolláros étkezéshez hasonló ajánlatok bevezetése.
Kempczinski hangsúlyozta, hogy folytatják az innovációt és alkalmazkodnak a változó vásárlói igényekhez. Kiemelte például új hangsúlyukat a csirkehúsra és egy új hamburgert is tesztelnek Big Arch néven.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
Az inflációs válság első éveiben olyan cégek mint a McDonald's és Coca-Cola azt tapasztalták, hogy fogyasztóik jól reagálnak az áremelésekre. Tavaly azonban fordult a kocka: sok vásárló nemet mondott a magasabb árakra.
Az élelmiszerárak tovább emelkedtek ugyan, de ennek nagy része nem az élelmiszerboltokban jelentkezett, hanem éttermekben és gyorséttermekben. Ez azt jelenti, hogy sok amerikai számára luxuscikké vált étteremben enni.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








