Végrehajtás fenyegette Liptai Claudia egyik cégét néhány tízezer forint miatt. A műsorvezetőt céges autóval kapcsolatos szabálytalanság miatt büntették meg - értesült a Blikk.
Bármilyen fizetési kötelezettség miatt elrendelhet kényszerintézkedést az adóhatóság. Ha valakivel szemben bírósági végrehajtó jár el, úgy a tartozásán és a késedelmi pótlékon felül a végrehajtó költségeit is meg kell fizetnie, ami pár tízezer forinttól akár százezres tétel is lehet - magyarázta a Blikknek Bede Beatrix pénzügyi szakértő. Az eljárás során az adóhatóság információt gyűjt arról, hogy mit lehet lefoglalni az adóstól. Az esetleges helyszíni eljárás lefolytatásáról például nem kap értesítést az adós, és ha le tudják emelni a pénzt a bankszámlájáról, akkor azt szó nélkül megteszik. Ha ez nem fedezi a tartozást, akkor a megbízást meghosszabbítja a végrehajtó. Ha valaki bt. beltagja, akkor a saját vagyonával és ingóságaival felel mindenért. A cégbíróságot azonnal értesítik az eljárásról, ami így bekerül a cégkivonatba.
Claudia a Blikk munkatársától tudta meg, hogy gond van a cége háza táján. A cégkivonatokból kiderül: a műsorvezető neve egy kft.-ben és egy bt.-ben is szerepel. Előbbi a beadott mérlegek szerint évek óta veszteséges, miközben az utóbbi nyereséges. A céginformációk szerint a bt. már 12 éve működik, ez idő alatt még nem volt vele gond. A cégkivonat szerint a műsorvezetőt öt hónappal ezelőtt értesítették a végrehajtásról, és még nem zárták le az ügyét.
- Társtulajdonos vagyok ebben a cégben, amelynek valóban van egy szabálysértési ügye. Ennek a rendezése már befejeződött - mondta el a Blikknek Liptai Claudia. A végrehajtó már kezdeményezte a végrehajtás törlését, ám ennek átvezetése még nem történt meg a cégbírósági nyilvántartásban.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








