Akár 15 százalékkal is visszaeshet a műszaki cikkek piaca Magyarországon. A 14,6 milliárd eurós forgalmával és 9 ezer üzletével az európai piac második helyén álló Euronics magyar leányvállalata ugyanakkor növekedésre számít.
A forint gyengülése, a magasabb üzemeltetési, raktározási és logisztikai költségek miatt a várakozások szerint idén 5-15 százalékkal is visszaeshet Magyarországon a műszaki cikkek piaca. A helyzetet nehezíti a közelgő áfaemelés és a fizetőképes kereslet szűkülése is.
Az Euronics Kft. mai sajtótájékoztatóján elhangzott: a vállalat új megoldásokkal szeretné tartani a -mintegy 3 milliárd forintos bevételnövekedéssel számoló- 2009-es terveket. Új értékesítési csatornákat vezetnek be, és növelik az értékesítéshez kapcsolódó szolgáltatásokat. Ennek leglátványosabb eredményeként több üzletükben tervezik konyhastúdiók kiépítését, és várhatóan növekszik a beépíthető termékek értékesítése is.
Az Euronics Kft. részesdése tavaly a nagy háztartási gépek piacán 69,7 százalékos volt. A szórakoztató elektronikai termékeknél a piac egyötödét ők értékesítették. A cég 2009-ben 43,9 milliárd forintos árbevételre számít, ezzel tartani szeretnék a korábbi évek növekedésének ütemét (2007: 38,3 milliárd; 2008: 40,7 milliárd Ft).
A magyar Euronics Kft. 2001-ben alakult és csatlakozott a -jelenleg- 25 európai országban jelen lévő- nemzetközi Euronicshoz. Az üzletláncot mára már Európa második legnagyobb műszakicikk-kiskereskedőjeként tartják számon: 14,6 milliárd eurós éves forgalmat bonyolít, csak a Media Markt-Saturn csoport előzi meg (19,1 milliárd eurós forgalommal.)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Támadás ért egy iraki katonai bázist - Izraelt gyanítják az akció mögött
- Újabb veszélyes fegyverkísérleteket hajtott végre Észak-Korea
- Sikeres küldetés után tér haza a német flotta legjobb hadihajója - videó
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború