A hidegpárna miatt napokig marad a szürkeség, a karácsony pedig az átlagosnál melegebb lehet.
Továbbra is 40 fokos hőség van Olaszország középső és északi részein. Liguria-ban és Szicíliában a szárazság miatt vízkorlátozást vezettek be.
Pokoli kánikula uralkodik egész Olaszországban: Nizza Monferrato városában 40,3 fokot mértek, míg Torinóban 37,7 fokot mértek, ami az évszakhoz képest is rekordmelegnek számít. Éppen ezért holnaptól 19 városban rendeltek el vörös szintű hőségriadót, miután 40 fok feletti meleget várnak Firenze, Prato, Arezzo, Bologna, Mantova, Alessandria, Milánó, Padova, Róma, valamint Szardínia és Szicília szigetén is többek között. Ráadásul a hőmérséklet éjjel sem megy 30 fok alá – számolt be az ATV.
Ezért és az utóbbi hónapok csapadékhiánya miatt Szicíliában és Liguriában is vízkorlátozásokat vezettek be. Ennek értelmében éjféltől reggel öt óráig korlátozzák az ivóvíz használatát, egészen szeptember 10-ig. Ezen kívül tilos a kertek locsolása, a medencék feltöltése és a kocsimosás is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







