A sünök ilyenkor általában már téli álmot alszanak, így ha nappal kóborolnak, az komoly problémát jelezhet. Mit tegyünk, és mit ne tegyünk ha felbukkan a...
Nem fogod elhinni, mit találtak a müncheni reptéren egy bőröndben: eléggé meglepődtek a biztonságiak
Repülőtéri poggyászból mentettek ki egy albínó aligátort a müncheni repülőtéren, a hüllőmentők hétfői közleménye szerint az állat azóta egy állatkertben talált otthonra.
A vámosok szeptemberben, a poggyászok röntgenvizsgálata során bukkantak az albínó aligátorra egy utas bőröndjében, az állat fóliába volt csomagolva. Az akkor mintegy egyméteres fiatal állat alig kapott levegőt. Amint kiszabadították, azonnal hüllőmenhelyre a vitték, mert nagyon rossz állapotban volt.
A friss közlemény szerint gyógyulása után, január közepén a német szövetségi természetvédelmi hivatal (BfN) a hüllőt Észak-Rajna-Vesztfália egy állatkertjébe, a rheinbergi TerraZoóba vitték, az Opheliának elnevezett állat azóta hozzászokott az új környezetéhez.
Az állatot egy üzletember rejtette el a bőröndjében. A vámhatóság szerint Ázsiában akár 75 ezer euró (29 millió forint) is lehet a ritka aligátor ára.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








