Már áprilisban dönthetnek a fővárosi képviselők a kikötőkre és rakpartokra vonatkozó egységes díjrendeletről, a források az önkormányzati fejlesztések alapjául szolgálnának - nyilatkozta Szeneczey Balázs városfejlesztési főpolgármester-helyettes a Magyar Nemzetnek.
A városvezető szerint a díjemelés kiindulópont a Duna fővárosi szakaszain és partjainál kialakult káosz megszüntetéséhez. Mint mondta, a főváros jelenleg évente százmillió forint bevételhez jut az ottani közterület-használati díjakból, miközben csak az árvízi védekezés költségei meghaladják a 250 milliót. A főváros már az első évben másfél milliárd forint beszedését reméli.
A lap hétfői számában arról is ír, hogy az eddigi két kikötői funkció - közforgalmi és magáncélú - helyett összesen 18 kategóriát állapítanának meg, egyebek mellett az elfoglalt vízfelület, illetve közterület, a mederhasználat, valamint a környezeti terhelés nagysága alapján.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








