A FIFA súlyos kritikákat kap a 2026-os világbajnokság jegyárai miatt, miután kiderült, hogy a döntőre szóló legolcsóbb belépők is több mint 3000 fontba kerülnek.
Április végétől 50 százalékkal megemeli a médiaeszközök bérleti díjait a Vodafone. Így, akinek egynél több tévéje van, amin használná a szolgáltatást, annak ezt is be kell nyelnie.
E-mailben értesítette ügyfeleit a Vodafone, hogy 2023. április 28-tól módosulnak az igénybe vett médiaeszközök havi bérleti díjai. Magyarul: akinek több mediaboxra van szüksége, mert több tévéje van, az szívhatja a fogát, ugyanis bár egy eszközt ingyen biztosít a szolgáltató, de a másodikért és a harmadikért bérleti díjat kell fizetni.
Az értesítés szerint az alábbi eszközök havidíja az addigi 500 forintról 750 forintra, azaz 50 százalékkal emelkedik:
- Mediabox
- Mediabox felvétel opcióval
- Kaon Mediabox
- Vodafone Mediabox
- Mediacard
A módosítás az előfizetői szerződésre vonatkozó felmondási jogot nem keletkeztet - áll az ügyfeleknek küldött levélben.
Frissítés! Cikkünk nyomán a Vodafone Magyarország sajtóosztálya a következő reakciót juttatta el szerkesztőségünkhöz:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
az egynél több médiaeszközt igénybe vevő lakossági, illetve kis-és középvállalati ügyfelek esetében a második, illetve harmadik médiaeszköz esetében a szolgáltató a jelenlegi bruttó 500 forintról bruttó 750 forintra módosítja a médiaeszköz(ök) havi bérleti díját. A 250 Ft-os ármódosítás kizárólag a második, illetve további médiaeszközök díját érinti és 2023. április 28-tól érvényes. A szolgáltató az érintett ügyfeleket e-mailben vagy SMS-ben – az ezen csatornákkal nem rendelkező ügyfeleket pedig számlalevélben – értesíti.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








