Magyarországon minden nyolcadik ember nem tudja kifűteni otthonát, és nő az élelmiszer-nélkülözés is. Mi áll a válság mögött? A CHART friss adása bemutatja.
Évek óta hallani arról, hogy a streaming szolgáltatóké a jövő és a tévének leáldozott. Ezt bizonyítja az is, hogy csak tavaly az Egyesült Államokban ötmillió háztartás döntött úgy, hogy lemondja a tévéelőfizetését és inkább a gyakorlatilag végtelen lehetőséget kínáló streaming oldalakra fizetnek elő. Hazánkban viszont még koránt sem figyelhető meg ez a tendencia – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
Magyarországon továbbra se csökken a legújabb felmérések szerint a tévénézők száma: átlagosan több mint napi 4 órát töltünk a képernyő előtt, amivel Európa élbolyához tartozik. Ráadásul a háztartások körülbelül 91 százalékának van előfizetése, miközben mindössze 1 százalék mondja azt, hogy nincs előfizetése, miközben előfizet valamilyen streaming szolgáltatásra.
Az NMHH tavaly ősszel végezte el a felmérését, aminek során 3000 háztartásban végezték el a kutatást. Kiderült, hogy bár a tévénézési szokások stabilak, a műsorhoz jutás módja jelentősen változott. A 20 legnagyobb szolgáltató adatai szerint 2018 végén a háztartások 24,5 százaléka fogta a műsort valamilyen műholdról vagy földfelszíni adóról. Ez a szám mostanra 19.5 százalékra csökkent. Ez pedig azt jelenti, hogy megközelítőleg minden ötödik előfizető már valamilyen vezetékes tévészolgáltatást használ.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








