Bár az infláció visszahúzódott, a középkorúak jövedelme nem emelkedett jelentősebben.
Évek óta hallani arról, hogy a streaming szolgáltatóké a jövő és a tévének leáldozott. Ezt bizonyítja az is, hogy csak tavaly az Egyesült Államokban ötmillió háztartás döntött úgy, hogy lemondja a tévéelőfizetését és inkább a gyakorlatilag végtelen lehetőséget kínáló streaming oldalakra fizetnek elő. Hazánkban viszont még koránt sem figyelhető meg ez a tendencia – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából.
Magyarországon továbbra se csökken a legújabb felmérések szerint a tévénézők száma: átlagosan több mint napi 4 órát töltünk a képernyő előtt, amivel Európa élbolyához tartozik. Ráadásul a háztartások körülbelül 91 százalékának van előfizetése, miközben mindössze 1 százalék mondja azt, hogy nincs előfizetése, miközben előfizet valamilyen streaming szolgáltatásra.
Az NMHH tavaly ősszel végezte el a felmérését, aminek során 3000 háztartásban végezték el a kutatást. Kiderült, hogy bár a tévénézési szokások stabilak, a műsorhoz jutás módja jelentősen változott. A 20 legnagyobb szolgáltató adatai szerint 2018 végén a háztartások 24,5 százaléka fogta a műsort valamilyen műholdról vagy földfelszíni adóról. Ez a szám mostanra 19.5 százalékra csökkent. Ez pedig azt jelenti, hogy megközelítőleg minden ötödik előfizető már valamilyen vezetékes tévészolgáltatást használ.
Komolyan ez a legnépszerűbb emoji Magyarországon? Sokan nem is tudják, mit jelent valójában ez a jel
A mosolygó fej vajon kedves vagy negatív jelző? Mit jelenthet a vörös zászló, a bohóc vagy a barack?
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza