Élesbe fordul a szilveszteri extra nyereményjáték: a december 20-án estétől megvásárolt Ötöslottó szelvények már érvényesek lesznek a Szilveszteri Szuperlottóra.
Lerohanták Budapest utcáit a Seventeen sztárjai: mit keresnek a K-pop nagyágyúi a magyar fővárosban?
A világhírű, többmilliós rajongótáborral rendelkező együttes tagjai most elárulták, miért vannak a magyar fővárosban.
Nem mindennapi hírességekkel találkozhatott az, aki a múlt hónapban Budapest belvárosában járt. Az egyik rendkívül népszerű, hazánkban is komoly rajongótáborral bíró koreai popcsapat, a Seventeen ugyanis itt forgatta egyik új videoklipjét, mely az október 23-án megjelenő új minialbum egyik dala mellé érkezik majd.
A klipforgatás farvizén rengeteg videót is megosztottak a közösségi médiában, a hivatalos TiTok-csatornájukon például egymást érik a Budapest közterületein felvett zenés-táncos produkciók. A tizenhárom tagú csapat egyik tagja, Dino, mint azt alább is láthatjuk, kimondottan élvezte a magyar főváros légkörét, nem okozott neki sokkot az a kulturális különbség, ami Szöulból érkezve elsőre azért furcsának tűnhetett.
@seventeen17_official ♬ God of Music - SEVENTEEN
A banda tagjai a TeenVogue-nak adott interjúban kiemelték, mennyire örültek a budapesti lehetőségnek, és beszéltek arról is, hogy az egész munka vidáman zajlott. Biztosak lehetünk abban is, hogy ha összefutottak pár rajongójukkal, akkor érezték azt is, hogy még ilyen messze a hazájuktól is vannak fanatikus követőik.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
@seventeen17_official ♬ God of Music - SEVENTEEN
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








