Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 600 millió forintért szállhattak harcba a játékosok. Lássuk, elvitte-e valaki a főnyereményt?
Aggódnak a rajongók Deák Bill Gyuláért: elárulta a legendás zenész, miért mondja le a koncerteket
Lemondta hétvégi koncertjét Deák Bill Gyula, sok rajongó pedig aggódni kezdett, hogy valami baj történt. A legendás zenész most elárulta, mi áll a háttérben.
Sokan aggódni kezdtek Deák Bill Gyuláért, mert hétvégén újabb koncertet mondott le, ezúttal Kiskunfélegyházán. A legendás énekest a Bors kérdezte arról, mi áll a háttérben.
A koncert most elmarad, de pótoljuk. Múlt héten is volt koncert, és jövő héten is lesz
- válaszolta szűkszavúan Deák Bill, aki november 8-án ünnepelte születésnapját, családi körben. A rajongók amiatt ijedhettek meg, mert a zenész felesége rákbetegségben szenved, de Bill kapitány megnyugtatott mindenkit, egészségesen élik az életüket, vigyáznak magukra, szurkolnak a kézilabdás lányoknak és a többi szeretett csapatnak.
Vallott a 2025-ös X-Faktor győztese: erre költi 36 milliós nyereményét a raktárosként dolgozó Belano
Belano megnyerte az idei X-Faktort, és a győzelemmel járó 36 millió forintos nyereményét nem luxusra, hanem tudatosan a zenei karrierjére fordítja.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








