Több mint egy évtizednyi üresen állás után ismét árverésre bocsátották Salgótarján egykori ikonikus szállodáját, a Karancs Hotelt.
Komoly döntést hozott meg Korda György és Balázs Klári: mint azt a Pénzcentrum kiszúrta, az egyik legnagyobb hirdetési portálon kínálják eladásra a legendás Korda-villát. A kastély jelenleg szállodaként üzemel, 2017-ben esett át egy nagyobb renováláson, amibe elmondása szerint a házaspár akkor szinte minden pénzét beleölte. A 22 plusz két félszobás, budai ingatlanért 780 millió forintot kérnek.
Eladásra kínálják az egyik legnagyobb ingatlanhirdetési weboldalon a Korda-villát - szúrta ki a Pénzcentrum. A 22 plusz két félszobás kastély jelenleg szállodaként üzemel, a tulajdonosok 780 milliót kérnek a budapesti Szemlőhegyen található ingatlanért.
Mint a hirdetésben írják, az épület alapterülete 1509 négyzetméter, a telek pedig 1341 négyzetméteres. Az épület összesen 6 szintre van osztva, pince, földszint, 3 emelet és egy padlástérből áll. A pince szinten 12 személygépkocsi tárolására alkalmas garázs, kiszolgáló- és szociális helyiségek, iroda valamint egy díszes különterem is található.

Az épület jobb szárnyában egy külön bejárattal és műszakilag is leválasztott, 3 szintes villalakás került kialakításra egy különleges téli kerttel és gyönyörű privát terasszal - vélhetően Korda György és Balázs Klári ezt magának alakította ki.
Az ingatlanos cégközpontank, egészségközpontnak is ajánlja az ingatlant.
Frissítés!
Közben a Blikk elérte a Korda-házaspárt, azt mondták, hogy a hirdetés már nem aktuális, nem eladó a villájuk.
Minden pénzüket beleölték
A Korda-villa 2017-ben egy komolyabb felújításon esett át, akkor Korda György azt mondta, bár az épület gyönyörű lett, mindenüket beleölték a munkálatokba:
Ezt már kitermelni nem tudjuk ebben az életben, de büszkeséggel tölt el, hogy az épület a második kerület ékessége. Nagyon nagy szeretettel várjuk a vendégeinket
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
- mondta akkor a legendás énekes a Borsnak.
Azt nem tudni, pontosan mennyibe fájt a renoválás, de Balázs Klári akkoriban annyit elárult, hogy nyílászárócsere mellett kazáncsere is volt, új ágyak, fürdőszobák, parketták. Tehát gyakorlatilag az utolsó centiig felújították akkor a villát.
Ez egy 25 éves épület, amelyet annak idején mi építettünk. Egy hónapig még biztosan eltart a felújítás, de remélem, utána árat is tudunk emelni
- tette hozzá Korda György felesége.
A Booking.com szerint, csütörtök reggel még jövő hétre is lehetett szobát foglalni a Korda-villába, két főnek egy éjszaka 18 345 forintba kerül, míg a háromágyas szobáért 24 090 forintot számolnak fel egy éjszákáért.
Címlapkép: Booking.com
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








