Rohamkocsival vitték kórházba a fiatal nőt, akit egy budapesti szórakozóhely előtt késelhettek meg.
Az OTP Bank digitális szolgáltatásai ismét problémákkal küzdenek, alig egy nappal az április 9-i meghibásodás után. A felhasználók – ahogy akkor, úgy most is – arról számolnak be, hogy nem tudják használni az okostelefonos alkalmazást: az applikáció elindul, megjelenik a bank logója, de ezután nem tölt be a belépési képernyő, így nem elérhetők az online banki funkciók.
Nemcsak az alkalmazás, hanem az OTP internetbanki szolgáltatása is elérhetetlen jelenleg. A szerkesztőség tapasztalatai szerint a hibajelenség széles körű, és a Downdetector felületén is megugrott a bejelentések száma, ami alátámasztja az országos szintű kiesést. A helyzet hasonló az előző napihoz, amikor az OTP szintén rendszerhibák miatt nem tudta biztosítani digitális szolgáltatásainak elérhetőségét.
A fennakadások nemcsak az online bankolást érintik, hanem a bankkártyás fizetésekhez használt POS-terminálokat is. Több helyszínről érkezett információ arról, hogy a terminálok működésképtelenné váltak, ellehetetlenítve a vásárlást. Április 9-én az OTP viszonylag gyorsan elhárította a hibát, a mostani problémára azonban egyelőre nem érkezett hivatalos tájékoztatás arról, mikorra várható a teljes helyreállítás.
FRISSÍTÉS (16.20): terheléses támadás érte a rendszert
Az OTP hivatalos közleményben tudatta, hogy a rendszerüket túlterheléses támadás érte, ez okozta a leállást. Az alábbiakban változtatás nélkül idézzük a közleményt:
A mai napon nemzetközi mércével mérve is szokatlan méretű túlterheléses támadás érte az OTP Bank digitális ügyfélkiszolgálási felületeit Bankunk minden lehetséges eszközzel, a hatóságok és partnerek bevonásával dolgozott a támadás hatásainak megszüntetésén. Nagyon fontos hangsúlyozni, hogy az eset kizárólag a digitális ügyfélkiszolgálási felületek rendelkezésre állását érintette. A előállt kellemetlenségért elnézést kérünk.
Mit ünneplünk karácsonykor és szenteste? Ez a karácsony szó jelentése, a karácsonyfa állítás eredete
A karácsonyfa-állítás a 17. századtól német területekről terjedt el.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








