Hatalmas tömeg a magyar Tescókban: ezért állnak sorba annyian

2017. június 26. 19:07

Még ezekben a borús napokban is 30 fok felé emelkedhet a hőmérő higanyszála. Ilyenkor kiemelten fontos a megfelelő folyadékbevitel, hogy pótoljuk a vízveszteséget, de jól esik egy-egy hűsítő finomság is, amivel felfrissíthetjük magunkat. A nyári hónapokban 15 százalékkal több ásványvíz fogy a Tesco áruházakban, mint az év egy átlagos hónapjában, a jégkrémes pultok forgalma pedig tízszeresére nő.

Viszik az ásványvizet és a jégkrémet a vevők, mint a cukrok - ez derül ki a Tesco közleményéből. A hipermarket tapasztalatai alapján a szénsavmentes ásványvíz sokkal népszerűbb, mint a szénsavas, előbbiből több mint 66 millió palack, utóbbiból közel 46 millió palack, míg az enyhe ásványvízből 11 millió palack fogyott tavaly.

Emellett egyre nagyobb teret hódítanak az ízesített ásványvizek is: 2016-ban közel 14 millió palackot értékesítettek az áruházakban. A frissítőkből a Tesco Aquafructs, az áruházlánc sajátmárkás ásványvize a legkeresettebb, ezekből összesen 5 millió palackot adtak el, a legnépszerűbbek pedig a citromos, a mangós-maracujás és az erdei gyümölcsös ízesítésűek voltak.

A jégkrémekből az áruházlánc tavaly összesen 9 millió darabot értékesített, idén pedig - még ennél is többre - 3,5 millió darab dobozos, 4,5 millió darab pálcikás és 1,5 millió darab multi pack csomagolású finomság eladására számítanak. A három legnépszerűbb íz évek óta a csokoládé, a vanília és az eper. A különlegességek kedvelőinek azonban nem muszáj beérniük a hagyományos ízekkel, idén a sós karamell, brownie és a sajttorta ízű jégkrémeket is megkóstolhatják.

Az áruházlánc 61 féle sajátmárkás édességéből összesen 2 millió darabot értékesített tavaly, a kínálatban található 6 féle Free From termékből pedig 20 millió darab fogyott. Az idei év újdonsága a Tesco 6 darabos tejmentes jégkrémje.

NEKED AJÁNLJUK
Páratlan fotó dokumentációval illusztrált napló került elő a Don-kanyarból (x)

Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.

Itt a díjnyertes fiatal vállalkozó újabb nagy dobása (X)

Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. április 26. péntek
Ervin
17. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
GEN Z Fest 2024
Pénzről, bátran. Techről, tudatosan. Jövőről, őszintén.
Most nem