Hétfő reggel sajtótájékoztatót tartott a Concorde Értkpapír Zrt. a jövő évi várakozásokkal kapcsolatban, amelyen a Pénzcentrum is részt vett.
Leesik az állad: ennyi havi fizetést kap Hernádi Zsolt, Világi Oszkár és a többi nagyvállalati főnök
A tőzsde prémium kategóriájába tartozó vállalatok vezetői közül Molnár József, a Mol vezérigazgatója keres a legtöbbet, havi több mint 40 millió forintot. A top10-ben egyébként az olajvállalat abszolút felülreprezentált, 4-en is itt dolgoznak.
A tőzsde prémium kategóriájába tartozó vállalatok vezetőinek fizetéseit hasonlította össze a Portfolio. Ebből kiderült, hogy az két MOL-vezető áll, Molnár József és Világi Oszkár, előbbi 40,3, utóbbi 39,1 millió forintot keres havonta. A dobogó harmadik helyén Rékási Tibor, a Magyar Telekom vezérigazgatója áll, bruttó 36,2 milliós havi javadalmazással.
A negyedik és ötödik helyen a MOL elnök-vezérigazgatója, Hernádi Zsolt és a Richter vezérigazgatója, Orbán Gábor áll, 23,7 és 21,9 milliós havi bruttó javadalmazással. A top10-be bekerült még további egy MOL-vezető, de befért még az AutoWallis, a Magyar Telekom, a Waberer's és a 4iG képviseletében is 1-1 személy.

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








