Donald Trump elnök által ígért kékgalléros munkahelyek bővülése helyett a fizikai munkát igénylő ágazatokban folyamatos leépítések tapasztalhatók
A magyar jakuzzi- és medencegyártó Wellis Magyarország Zrt. az ukrajnai háború, az energiaválság és a globális gazdasági nehézségek hatásai miatt átszervezést hajt végre, ennek részeként a dabasi üzeméből 300 dolgozót bocsátanak el - közölte a vállalat a tőzsde honlapján csütörtökön.
A tájékoztatás szerint a dabasi üzemben leépítik a medencegyártás egy részét, ezért küldik el a dolgozókat. A fejlesztési részleg kibővítésével közben új fejlesztési és szolgáltatási központot hoznak létre, valamint
továbbra is Dabason marad a magasabb szaktudást igénylő swim spa termékvonal gyártása. Az ózdi telephelyet a változás nem érinti - közölték. Az átszervezések hosszú távon biztosítják a vállalat stabil működését a közlemény szerint.
A medencegyártással foglalkozó Wellis Zrt. Európa legnagyobb jakuzzigyártójának számít, a masszázsmedencék piacán mára a világ öt legnagyobb szereplője közé tartozik. A cég részvényeivel a BÉT Xbond piacán kereskednek 2021-óta. A Wellis árbevétele 2021-ben 38,4 milliárd forintra nőtt, az előző évi alig 21 milliárd forint után, adózott nyeresége duplázódott, meghaladta a 3,8 milliárd forintot a 2020-as 1,8 milliárd forintot követően.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







