Németországban a kormánykoalíció törvényjavaslatot készít elő, amely megszüntetné a hagyományos nyolcórás munkanapot,
A munkahelyteremtésért szállt síkra az Olaszország középső részén, Molise régióban tett látogatásán Ferenc pápa, aki dolgozó és munkanélküli emberekkel találkozva úgy fogalmazott szombaton, hogy minden embernek joga van gondoskodni a megélhetéséről.
Campobassóban járva a katolikus egyházfő sürgette, hogy a vállalkozók és a munkavállalók kössenek egyezséget, és hangsúlyozta, hogy a munkanélküliség elleni küzdelemnek elsőbbséget kell élveznie. Kiemelte, hogy a kutatás és az oktatás milyen fontos szerepet fog betölteni a munka világában.
Szót emelt viszont a pápa a vasárnapi munkavégzés ellen. Mint mondta, a munka és a család közötti egyensúly megteremtése fokmérője annak, hogy mennyire emberi a gazdasági rendszer. A vasárnapi munka nemcsak a katolikusokat, hanem mindenkit érdeklő ügy - jegyezte meg. A szabad vasárnap - kivéve a szükséges szolgáltatásokat - megerősíti, hogy az elsőbbség nem a gazdasági, hanem az emberi tényezőké, a családé, a barátoké, a hívők esetében pedig az istenhez és a gyülekezethez fűződő kapcsolaté - vélekedett.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








