Zuhan a forint: Ismét komolyan gyengülést mutat a forint. Az euróval szembeni árfolyam újra a 273-as szint fölé emelkedett. A hazai fizetőeszköz piacát így továbbra is nyomás alatt tartják a görögországi fejlemények, a Pénzcentrum megmutatja, mit jelent ez a hitellel rendelkező magyar családok számára.
Mi történik a forinttal?
Az euróval szembeni forintjegyzések már 274 közelében járnak, azaz most még gyengébb a forint, mint múlt héten.

A forint gyengélkedése és a dollár ereje nyomán a dollár/forint árfolyam már 209-nél jár, itt 11 havi forintmélypontról beszélhetünk. A romló befektetői hangulat a magyarországi frankalapú devizahiteleseket is erősen érinti: egy svájci frankért már 191.5 forintot kérnek a bankközi piacon, tavaly június eleje óta a legtöbbet.
Mi okozza a mélyrepülést?
Elemzők szerint a nemzetközi piacok még továbbra sem látják megnyugtatóan a görög helyzet rendezését. Az euró azután sem tud magához térni, hogy a hétvégén elfogadták a görög mentőcsomagot.
Egyes vélemények szerint a piacok igazi megnyugvást csak akkor találhatnak, ha minden ország ratifikálja majd a megsegítést, a görögök pedig úrrá lesznek saját belső feszültségeiken (például megszűnik az általános sztrájkhelyzet).
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

A helyzetet nehezíti, hogy Spanyolországból is aggasztó hírek érkeznek, így sokan attól félnek, a görög helyzet nem áll meg a balkáni állam partjainál.
A forint gyengélkedése az amerikai dollár újbóli (euróval szemben megfigyelt) felértékelődésének is köszönhető.
Mi lesz a hitelemmel?
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








