Tömegesen indítja a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) a pénzügyi szolgáltatóknál a fogyasztóvédelmi vizsgálatokat - írja a Napi Gazdaság.
Mint az erről közzétett határozatokból kiderül, az eljárásokra különböző panaszok alapján került sor. Úgy tűnik, az ügyfelek nem igazán tudják, mivel érdemes a felügyelethez fordulni. Az elmúlt napokban megjelent határozatok ugyanis intézkedés alkalmazása nélkül való lezárásukról szóltak.
Az ellenőrzők nem találták megalapozottnak a kifogásokat az OTP, a CIB, a Raiffeisen és a Citibanknál. Ebbe a körben tartozik még a Cetelem, a Lombard, az Aegon Hitel és a PSA Finance is. Az egyes társaságoknál több eljárás is indult - azonos eredménnyel.

A PSZÁF korábban az ügyfél-tájékoztatást ellenőrizte 9 banknál, akkor bírságot a vizsgált hitelintézetek nem egészen fele kapott.
Mindegyik pénzintézet esetében azt találták szabálytalannak a felügyelők, hogy az előírások ellenére az ügyfélfogadásra nyitva álló helyiségeikben, hirdetményeikben nem tették közzé az általános szerződési feltételeket is tartalmazó üzletszabályzataikat, az ügyletekkel kapcsolatos szerződési feltételeket, valamint a kamatokat, díjakat és egyéb költségeket tartalmazó dokumentumokat.
Óriási botrány robbant: úgy vertek át rengeteg Visa és MasterCard kártyatulajt, hogy észre se vették
A kártérítésre azok az ügyfelek jogosultak, akik független, nem banki üzemeltetésű ATM-eknél fizettek díjat készpénzfelvételkor.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








