Tömegesen indítja a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) a pénzügyi szolgáltatóknál a fogyasztóvédelmi vizsgálatokat - írja a Napi Gazdaság.
Mint az erről közzétett határozatokból kiderül, az eljárásokra különböző panaszok alapján került sor. Úgy tűnik, az ügyfelek nem igazán tudják, mivel érdemes a felügyelethez fordulni. Az elmúlt napokban megjelent határozatok ugyanis intézkedés alkalmazása nélkül való lezárásukról szóltak.
Az ellenőrzők nem találták megalapozottnak a kifogásokat az OTP, a CIB, a Raiffeisen és a Citibanknál. Ebbe a körben tartozik még a Cetelem, a Lombard, az Aegon Hitel és a PSA Finance is. Az egyes társaságoknál több eljárás is indult - azonos eredménnyel.

A PSZÁF korábban az ügyfél-tájékoztatást ellenőrizte 9 banknál, akkor bírságot a vizsgált hitelintézetek nem egészen fele kapott.
Mindegyik pénzintézet esetében azt találták szabálytalannak a felügyelők, hogy az előírások ellenére az ügyfélfogadásra nyitva álló helyiségeikben, hirdetményeikben nem tették közzé az általános szerződési feltételeket is tartalmazó üzletszabályzataikat, az ügyletekkel kapcsolatos szerződési feltételeket, valamint a kamatokat, díjakat és egyéb költségeket tartalmazó dokumentumokat.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








