Idén is folytatódni látszik a bankok fióknyitási láza. Várhatóan két év alatt 400 új fiókkal nő a magyarországi értékesítési egységek száma - írja a Világgazdaság.
Lassan, de biztosan felzárkózni látszik Magyarország az unióban jellemző fiókpenetrációs számokhoz. Bár még jelentősen elmaradunk az egymillió főre jutó fiókok számát illetően, a hazai bankok közül akad olyan, amelyik akár meg is duplázhatja 2-3 év alatt értékesítési hálózatának méretét.
A UniCredit Bank például közéjük tartozik, igaz az új egységek közül nem mindegyikében terveznek készpénzforgalmat is bonyolítani.
A CIB Bank hozzávetőleg meglévő fiókjainak harmadával kívánja növelni hálózatát, kétszázra növelve ezzel azok számát. De hasonló mértékű terjeszkedést tervez a K&H Bank is, 100 egységgel növelve a mostani kétszáznál is több fiókot számláló hálózatát.
A közepes és kisbankok is ki kívánják venni részüket a fióknyitási hullámból. A Banco Popolare bár meglehetősen apró szereplője a piacnak, azonban fejlesztési tervei igen ambiciózusak. Néhány év alatt duplájára szeretné növelni jelenlegi 10 fiókos hálózatát.
A Volksbank akár fel is zárkózhat az élvonalba, ha tartja magát azon tervéhez, hogy 2010-ig száz értékesítési egységet tudjon magáénak.
Az igazán nagyok természetesen nem terveznek ilyen arányú növekedést, de ők sem ülhetnek babérjaikon. Az OTP fiókjainak átalakításával, készpénz nélküli fiókpontok nyitásával és értékpapíros hálózatában elérhető szolgáltatásai bővítésével igyekszik megőrizni piacvezető szerepét. A szintén nagynak számító Erste a korábbi évek növekedési mértékénél lassabban ugyan, de szintén tovább növeli hálózatát.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Moszkva: a kranogorszki merényletet több ország polgárai szervezték
- Építkezés falusi CSOK-kal? Ezek a kevésbé közismert szabályok!
- Még mindig ezrek kapnak el influenzaszerű légúti fertőzést - térkép
- Tragédia Dunaföldváron
- Barcalonában bármi megtörténhet: Xavi meggondolta magát, és mégis marad
- Kylie Minogue is érkezik az idén 30 éves Szigetre