Gyerekeknek készült étkészlet esetében nem megfelelő volt a tájékoztatás, így aki vásárolt belőle, ne használja - erre kér mindenkit a Nébih.
Sok száz kilométert kell utazniuk az akut betegeknek is, kétszáz műtét maradt el eddig Szegeden.
Hét hete nincs gyermeksebészeti és traumatológiai ellátás Szegeden, a betegeket Budapestre, Debrecenbe vagy Pécsre küldik, ha ilyen ellátásra van szükségük - tudta meg a Népszava. Mint a lap írja, 200 műtét maradt el eddig, és mentővel sem tudnak mindenkit elszállítani, így előfordul, hogy a szülők saját gépkocsijukkal viszik a betegeket sok száz kilométerre.
A hosszas szünet - a betegek egészségi állapota mellett - azért is mondható aggasztónak, mert a Nemzeti Népegészségügyi és Gyógyszerészeti Központ (NNGYK) határozatában eredetileg csak négy napos ellátási szünet szerepelt. Eredetileg csak a gyermeksebészeti központ visszaköltöztetése miatt döntöttek így, ám amikor meglátták a kijelölt helyszínen a körülményeket, nem adták meg az üzelemési engedélyt a gyermeksebészeti osztálynak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








