Korábban a saját ingatlan és az autó a legtöbb család számára hasonlóan fontos vagyontárgynak számított, mára az ingatlanárak elszakadtak az autókétól.

Kétmillió forint alatt már nem lehet normálisan működő használt autót venni a szakértő szerint,
A kilencvenes évek vadkapitalizmusára emlékezteti a jelenlegi helyzet az egyik igazságügyi járműszakértőt, annyira nem bíznak a magyarok a használtautó-kereskedőkben - ezt mondta a Világgazdaságnak Rusznák András, a GOR-CAR Független Járművizsgálatok ügyvezetője. Szerinte míg Nagy-Britanniában tavaly a vásárlók ötöde online is meg merte rendelni a használt kocsit, itthon annyira elszálltak az árak, hogy egy független szakértői véleményt sem tudunk kifizetni.
Rusznák András szerint a legtöbb jármű a piacon a másfél-két millió forintos szegmensből kerül ki.
A jelenlegi árszínvonalat figyelembe véve ebben a sávban leginkább kisautókat, felszereltségüket és motorizáltságukat tekintve pedig belépő szintűeket kínálnak eladásra, közülük ráadásul sok siralmas állapotban van
- fogalmazott a szakértő. Kiemelte, hogy az olcsó, de jó minőségű használt kocsik kora lejárt, és – az infláció következtében – már rég nem igaz, hogy kétmilliért lehet venni használt, de a mindennapi használatra alkalmas járművet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


