Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A friss élelmiszereken kívül szinte minden más terméket külföldről vásárolna jövőre a magyarországi Tesco. A multinacionális vállalat elképzelései szerint 2011-től a magyar cégek helyett szlovák beszállítók látják majd el iparcikkekkel a lánc magyar egységeit -értesült a Magyar Nemzet piaci forrásból.
A lap szerint a hazai iparcikk-beszállítók már tényként kezelik a váltást, melynek következtében akár több száz kis- és közepes vállalkozás léte kerülhet veszélybe. A Tesco Expressz áruházak beszerzéseit már ma sem a kereskedelmi lánc magyarországi központja, hanem a szlovák beszerzés fogja össze.
Vámos György, az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára szerint a multikra egyre jellemzőbb a központosított ellátási lánc kialakítása, vagyis hogy egy-egy, több országot egybefogó régiót egyazon beszerzés alapján látnak el termékekkel. Vámos szerint a költségek lefaragása állhat a Tesco döntésének hátterében, azonban a magyarországi áruellátás Szlovákiába költöztetése nem feltétlenül jelenti a magyar termékek és cégek vereségét.
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


