-5 °C Budapest

Meghalok, és fizet - ilyen biztosításra van szükség

Pénzcentrum
2012. június 14. 16:06

Még mindig nem veszik a biztosításokat az emberek, el kell adni, amihez üzletkötő kell - mondta Bartók János, Aviva életbiztosító Zrt. elnök-vezérigazgató. Egy rendesen kiképzett üzletkötő a megfelelő terméket tuja eladni a megfelelő embereknek. Azoknak, akik egyre kevésbé hajlandóak vagy tudnak nyugdíjas korukra vagy egyéb hosszú távú céljaikra félretenni. A Mindennapi Pénzügyeink konferencián a biztosítási piac szereplői beszélgettek a szektor legnagyobb problémáiról.

Nincs fizetőképes kereslet a biztosítások iránt - véli Csonka István, Groupama garancia Biztosító Zrt. értékesítés és marketing vezérigazgató. A fizetőkés kereslet hiánya ellenére nagy az érdeklődés a biztosítások iránt, egyre inkább gondolja úgy a magyar lakosság, hogy érdemes hosszútávon, akár biztosítással gondoskodni a nyugdíjas évekről - mondta Sallai Linda, a CIG Pannonia Életbiztosító Nyrt. termékfejlesztési igazgatója.

Jelenleg a rövidtávú gondolkodás határozza meg a magyarok megtakarításokhoz való hozzáállását. Nincs még kultúrája a hasonló megtakarításoknak Magyarországon, a TBSZ által kínált 3-5 éves időtávot nem is lehet hosszú távnak nevezni. Így az emberek felé küldött üzenet is rossz a hosszú távú öngondoskodásról mondta Pandurics Anett, Magyar Posta Biztosító Zrt., elnök-vezérigazgatója.

Erre vigyázz, mielőtt unit-linked biztosítást kötsz


Milyen biztosításra van szükség?

A hosszú távú öngondoskodást erősítené, ha átláthatóbbak lennének a termékek. Sokan csak egyszerű kockázati biztosítást várnak, míg a legtöbb biztosító elnevezi termékeit, "Családi védőháló" vagy valami hasonlóra, miközben az ügyfeleknek csak arra lenne szüksége, hogy tudják, ha "meghalok, fizet". Ilyen egyszerű elnevezés jelenleg nincs, pedig szüksége lenne rá az embereknek. Fontos, hogy az ügyfél értse, hogy miről szól és egyszerű legyen. Ilyen lenne a "meghalok, és fizet" biztosítás- mondta Bartók. A unit -linked biztosítások esetén is lehetőség lenne, hasonló egyszerűsítésekre.

A biztosításokról azt kell tudni, hogy szolgáltatások árai más- más minőségű terméket takarnak. Nem kell mindenkinek a legjobb legdrágább terméket eladni, valakinek sokkal egyszerűbb pénzeszközre van szüksége - véli Bartók. Itt van a legnagyobb felelőssége a közvetítőknek, hogy a megfelelő terméket értékesítsék a megfelelő ügyfeleknek.

PC BLOGGER & PODCASTER
MEDIA1  |  2023. február 7. 19:13
Látványos amerikai technikai- és csapatsportok, valamint egy Emmy-díjas sporttörténelmi sorozat érke...
Bankmonitor  |  2023. február 7. 07:04
Ügyfeleink gyakran gondolják, hogy a hitelfedezeti biztosítást hamarabb meg lehet kötni, mint a bank...
Holdblog  |  2023. február 7. 06:02
A svájci luxusóragyártás szentháromságának egyik tagja, az Audemars Piguet idén 30 éve mutatta be a...
Kiszámoló  |  2023. február 5. 12:22
Az Európai Jegybank végre feléledt a Csipkerózsika álmából és jócskán az események után kullogva elk...
Óriási dobásra készül 2023-ban a magyar Kickstarter: ez lehet a válság ellenszere?

Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.

Újabb két közösségi kampány lett sikeres: mutatjuk, hogy melyik (x)

Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.

Jövőre ezeket az ötleteket lesz érdemes figyelni!

Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!

Zubreczki Dávid: teljesen abszurd, hogy erről végleg lemondtak a budapestiek

A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.

NAPTÁR
Tovább
2023. február 8. szerda
Aranka
6. hét
KONFERENCIA
Tovább
Digital Transformation 2023
Innovatív technologiák a hatékonyságnövelésért!
Sustainable Tech 2023
Innováció ma, zöld gazdaság holnap!
Biztosítás 2023
A tavasz meghatározó pénzügyi konferenciája március 8-án!
EZT OLVASTAD MÁR?