A szakértők szerint rövid távon nincs igazi kitörési pont, a remény legfeljebb középtávon jöhet, ha addig nem jön újabb pofon az USA-ból vagy Kínából.

Több mint 20 százalékkal drágultak a használt autók Németországban egyetlen év alatt. Ez az itthoni árakra is kihathat, hiszen az importált használt autók több mint felét onnan hozzák be Magyarországra.
20,9 százalékkal emelkedett a használt autók átlagára az elmúlt év során Németországban. Egy használt jármű átlagosan 29 312 euróba (10,5 millió forintba) került 2021 novemberében - írja az Autószektor a Moile.de hirdetési oldal adatai alapján.
Mint kiderült, 2020 novemberében egy használt autó átlagos állásideje 97,3 nap volt a németeknél, egy évvel később már csak 86,3 nap. A kínált autók száma viszont 28,8 százalékkal csökkent ugyanebben az időszakban.
Mindez hazánkba is begyűrűzhet, ugyanis, mint korábban megírtuk, az importált autók több mint fele Németországból érkezett Magyarországra.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
A jövő oktatásának legfontosabb kérdése: kiválthatja az AI a hagyományos tananyagot?
A Tudományos Diákköri Mozgalom már évtizedek óta szerves része a magyar felsőoktatásnak.
-
Megtakarításból befektetés: avagy hogyan válhatunk befektetővé akár havi 50 ezer forinttal is?
Nyitrai Győzőt, az MBH Befektetési Bank üzlet- és termékfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettesét kérdeztük.


