A német autógyártók a pénzügyi válság óta nem tapasztalt nyomás alá kerültek a július-szeptemberi időszakban - derül ki az EY könyvvizsgáló és tanácsadó cég hétfőn...
Kétszáz, szabálytalanul parkoló és emiatt a közösségi közlekedést akadályozó járművet szállított el a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) és a Fővárosi Önkormányzati Rendészeti Igazgatóság (FÖRI) az elmúlt egy évben.
A két szervezet pénteki, MTI-hez eljuttatott közleménye szerint mintegy 1800 esetben intézkedtek a szabályokat megszegő gépjárművezetőkkel szemben, 856 alkalommal a járművezető távollétében szabtak ki bírságot, 432 autóst pedig a helyszínen bírságoltak meg.
Tájékoztatásuk szerint az intézkedés hatásos, mivel jelentősen csökkent az autósok okozta tömegközlekedési fennakadások száma, és kevesebbszer volt szükség akadályoztatás miatt a troli- vagy villamosjáratok autóbuszos pótlására is: 2012-ben száz esetben kellett szabálytalanul parkoló gépkocsi miatt pótlást elrendelni, míg 2013-ban már csak 48 alkalommal.
A BKK és a FÖRI között 2012 végén létrejött együttműködés alapján 2013 február elsejétől a tömegközlekedést akadályozó autókat a FÖRI elszállítja, valamint a szabálytalanul várakozók ellen eljárás indul.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








