Már csak néhány napjuk maradt a vásárlóknak és a webshopoknak, ha azt szeretnék, hogy a karácsonyi csomagok időben megérkezzenek.
Itt vásárolnak be súlyos tízezrekkel olcsóbban az élelmes magyarok: egyre többen vállalják be
Egyre többen járnak át a szlovák boltokba bevásárolni, akár több száz kilométerről is, mert még így is megéri.
Egyre többen járnak át a szlovák boltokba bevásárolni, akár több száz kilométerről is - hangzott el az RTL Híradó riportjában. A vevők szerint ugyanis számos termék olcsóbb ott, mint Magyarországon, például a sör, a tészta, a chips, de egy Szlovákiában élő magyar azt is elmondta, kb. 10 százalékos különbség van szinte mindenben, a szolgáltatások áraiban is.
A Felelős Élelmiszergyártók Szövetségének elnöke szerint az árkülönbség fő oka, hogy Magyarországon terheli az élelmiszereket a legmagasabb adó. A 27 százalékos áfa mellett ott van példéul a népegészségügyi adó, vagy a kiskereskedelmi különadó. Emiatt kisebb a cégek nyeresége, emiatt elmaradtak a fejlesztések - mondta Éder Tamás. Hozzátette, ahhoz, hogy a helyzet változzon, érezhető adócsökkentésre lenne szükség.
Te mit gondolsz a saját márkás termékekről?
A következő hetekben a Pénzcentrum és a Debreceni egyetem közös, nagymintás felmérést végez, hogy kiderüljön, hogyan vélekednek a hazai vásárlók az ún. kereskedelmi/saját márkás, illetve a gyártói márkás termékekről. Az alábbiakban arra szeretnénk megkérni, hogy töltsd ki a kérdőívet, ezzel segítve munkánkat. Köszönjük!
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








