A Tesco Global Áruházak Zrt. a Társadalmi felelősségvállalási programja egyik elemeként indította el bevásárlótáskákhoz kötődő országos akcióját, melynek keretében az 5 forintért árusított bevásárlótáskákból származó többletbevételét, helyi szervezeteknek, intézményeknek adományozza.
A kezdeményezés következő állomására szerdán kerül sor Mátészalkán, ahol Hackl Mónika, a Tesco kommunikációs vezetője adja át a Szatmári Kistérségi Egyesített Szociális és Egészségügyi Alapellátási Intézmények Bölcsődéje számára a mátészalkai Tesco áruházban befolyt összeget.
A Tesco számos környezetvédelmi lépésének egyikeként, számos áruházában bevezette, a bevásárló szatyrok 5 forintért történő árusítását. Ezekben, az üzletekben közel tizedére csökkent a szatyrok felhasználása, amely jelentős mennyiségű hulladéktól szabadítja meg környezetünket.
Annak érdekében, hogy a kezdeményezés mögött meghúzódó önzetlen szándékát jelezze az üzletlánc, a 2008 év során összegyűlt közel 20 millió forintot, valamennyi érintett településen, valamely helyi kezdeményezés javára ajánlja fel. A Mátészalkán összegyűjtött összeggel a Szatmári Kistérségi Egyesített Szociális és Egészségügyi Alapellátási Intézmények Bölcsődéjét támogatják.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


