A gazdasági válság következtében jelentősen korlátozódott lakosság a napi fogyasztási cikkekre fordítható kerete, ezért a vásárlók egyre nagyobb számban fordultak a kevésbé flancoló, de kedvező árakat kínáló élelmiszerláncok felé. A számítások szerint a diszkontok csak Nagy-Britanniában 120 milliárd fonttal rövidítették meg a négy nagy hipermarket - köztük a Tesco - forgalmát.
A vásárlói szokások változásának köszönhetően kijelenthető, hogy a kereskedelemben a diszkontláncok a válság nyertesei. A Lidl ennek megfelelően a szigetországban is tovább folytatja terjeszkedését. Az idei évre 50 új egység megnyitásával kétezer munkahely létrehozását tervezik a súlyos munkaerő piaci problémákkal küzdő országban. A Lidl 15 éve van jelen Nagy-Britanniában és összesen már több mint 500 egységet számlál.
A német központú diszkontlánc ezt azután jelentette be, hogy napvilágot láttak az elmúlt időszakra vonatkozó forgalmi jelentések.
A számítások szerint januárban 11,6 %-kal magasabb forgalmat értek el, mint az előző év azonos időszakában.
A Lidlnek tartani kell a lépést a konkurenciával, mivel az Aldi még tavaly nyáron jelentette be, hogy az 1500 üzlet nyitására vonatkozó hosszú távú terveik első lépéseként 227 új egységet nyitnak 2009-ben.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Lidl helyi szóvivője elmondta, hogy érdemes végignézni az üzletek melletti parkolókban, ahol egymás mellett sorakoznak a jobbnál jobb autók. Marco Ivone szerint néhány évvel ezelőtt még elvétve sem lehetett Mercedest, Audit, vagy BMW-t látni a Lidl üzletek előtt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


