De mégis mekkora kölcsönt lehet felvenni ilyen jövedelmekkel?
240 vagy épp 500 ezer forint? Ezek bizony most nem a legjobban fizető szakmák havi bérei, hanem a magyar hírességek fellépési tarifái. Nagy a szórás még a magyar celebek között is. Mutatjuk, mennyit kér egyetlen fellépésért Vasatag Csaba, Radics Gigi vagy éppen Kis Grófo.
Rengeteg cikket olvashattunk az elmúlt hetekben Szabó Zsófi esküvőjéről, ahol többek között Kökény Attila és Kis Grófo is fellépett. Ennek kapcsán lettünk kíváncsiak arra, vajon mennyiért hívhatnánk el a magyar hírességeket egy esküvőre, céges bulira, vagy akár egy magán rendezvényre. Ahhoz pedig, hogy ezt kiderítsük felhívtunk néhány koncertszervezőt.
KATTINTS! Nem hiszed el, mennyibe került Szabó Zsófi esküvője
Nem árt sietni
A céges karácsonyi bulira még éppen van időnk beszervezni egy-egy magyar hírességet, akik általában fél és egy óra között szórakoztatnak minket. Persze nem árt sietni, a kapósabb énekeseknek már majdnem tele van a naptárja, Tóth Gabit például decemberben már valószínűleg csak hétköznap estére tudnánk leszervezni. No de mennyi az annyi?
- Tóth Gabinak igen magasra rúg a fellépési díja, ő ugyanis 370 ezer forint+ áfáért vállal el egy 30 perces fellépést Budapesten.
- Aki pedig Radics Gigit hallgatná meg szívesebben annak is mélyen a zsebébe kell nyúlnia, ugyanis egy kisebb előzenekaros 50 perces fellépés 500 ezer forint + áfába kerül a fővárosban. Ebben azonban már benne van a karácsonyi felár is, ugyanis decemberben olyan sok a megkeresés, hogy plusz 50 ezer forintot dobnak rá az alapdíjra.
- Egy 60 perces Vastag Csaba fellépésért 390 ezer+áfát kell fizetnünk, a nagyobb volumenű 100 perces koncertért pedig már majdnem egy milliót kellene kicsengetnünk. Ráadásul ehhez még hozzájönnek az útiköltségek is. A budapesti kiszállás 14 ezer forint + áfába kerül, ha pedig vidékre szeretnénk elhívni, akkor kilométerenként 140 forint+áfát kell fizetnünk. Valószínűleg sajnos nem lehet csak kiszállást kérni, pedig elsőre jó ötletnek tűnik.
- Aki a Bulibárót, vagyis Kis Grófot látná szívesen a céges karácsonyi partin a fővárosban annak már "csak" 280 ezer forint+áfát kell fizetnie, ez azonban csupán egy 35 perces fellépést foglal magában, bár Kis Grófo sem áll túl jól már a szabad helyekkel az idei karácsonyi szezonban.
- Oláh Gergőért valamivel szerényebb árat kérnek, egy Budapesti fellépése mindennel együtt 240 ezer forint+áfa, amiért egy 30-40 perces előadást kaphatunk.
- Kökény Attila koncertszervezőit sajnos nem sikerült elérnünk, de korábbi sajtóértesülések szerint 225-500 ezer forint között mozog egy-egy fellépésének az ára.
Nem minden pénz az énekeseké
Persze nem szabad azt gondolnunk, hogy ezek az összegek egy az egyben az énekesek zsebében landolnak, hiszen a fellépéseket egy egész csapat intézi. A fellépőknek általában vannak menedzserei, koncertszervezői és valamiből a technikusokat és a zenészeket is ki kell fizetni. Bár azt nem tudhatjuk, hogy melyik énekes milyen színvonalú fellépéssel készül ennyi pénzért.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Mi a helyzet az adózással?
A művészek fellépésének bevételei általában az önálló tevékenységből származó bevételnek számítanak, így az erre vonatkozó szabályok szerint adóznak. Akad azonban egy speciális kivétel, ami csak az előadó művészekre vonatkozik:
- olvasható a jelenleg érvényes szabályozásban.
A rendelet személyes vagy családi szükséglet kielégítését is szolgáló termék, szolgáltatás igazolt ellenértékének 50 százaléka számolható el költségként. Ami azonban még érdekesebb, hogy az előadóművészek a színpadi megjelenéshez kapcsolódó esztétikai és kozmetikai cikkekre és szolgáltatásokra fordított kiadásai is elszámolhatóak.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








